کد خبر: ۷۰۵۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

ناکامی دو مسئول در واکسن‌خواری

در پی انتشار خبری مبنی بر ناکامی دونفر از مسئولان شهری الوند در دریافت واکسن کرونا بجای پاکبان‌ها، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و شهردار الوند از این ماجرا ابراز بی‌اطلاعی کردند.
ناکامی دو مسئول در واکسن‌خواری
آفتاب‌‌نیوز :

ظهر امروز خبری مبنی بر ناکامی ۲ نفر از مسؤولین شهری الوند در دریافت واکسن کرونا به‌جای پاکبانان الوندی، از خبرگزاری صداوسیما منتشر شد. این خبر بدون اشاره به منبع خبری خاصی از نیت سوء ۲ نفر از مسؤولان شهری الوند هنگام واکسیناسیون پاکبان‌ها جهت دریافت واکسن کرونا خبر داده بود که و ذکر کرده مسؤولین شبکهٔ بهداشت از موضوع مطلع شده و از این کار جلوگیری کرده‌اند.

این خبر به سرعت در فضای مجازی نیز منعکس شد و واکنش‌های متعدد کاربران را در پی داشت و کاربران از آن باعنوان تلاش برای واکسن خواری در الوند یاد کردند.

پیگیری از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از بی‌اطلاعی این دانشگاه از خبر ذکر شده حکایت داشت. انوشیروان محمودی، شهردار الوند نیز در رابطه با این موضوع اظهار کرد: ما در سال 1400 تزریق واکسنی برای پاکبانان الوند نداشته‌ایم، پیش از نوروز امسال برای پاکبانان الوند 350 دوز واکسن بهارات از طریق همکاران شبکهٔ بهداشت تزریق شد.

وی افزود: این‌که در برخی اخبار منتشر شده ۲ نفر از همکاران ما با اعمال نفوذ تصمیم به دریافت واکسن پاکبان‌ها داشته‌اند بی‌اطلاعم، زیرا بنده از 15 فروردین ماه تا پایان آن دچار کرونا بوده و در قرنطینه بودم و اطلاعی از این موضوع ندارم، اما در روزهای اخیر واکسنی به پاکبانان الوندی تزریق نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین