کد خبر: ۷۰۵۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

تیم مذاکره کننده برجام، حفظ منافع ملی را مورد توجه قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تیم مذاکره کننده دور جدید برجام با عبرت از سرانجام مذاکرات قبلی، با اقتدار حفظ منافع ملی و پیشرفت دانش هسته‌ای کشور را مورد توجه قرار دهند.
تیم مذاکره کننده برجام، حفظ منافع ملی را مورد توجه قرار دهند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در پیام آدینه خود اعلام کرد: تیم مذاکره کننده دور جدید برجام تمام سفارش‌ها و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و به هیچ وجه به وعده‌ها و سیاست‌های مزوّرانه طرف‌های مذاکره اعتماد نکنند.

وی تاکید کرد: میزان موفقیت در مذاکره، رفع یکباره همه تحریم‌ها بدون امتیاز دادن است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران قلّه پاسداری از تمامیت وجود انقلاب اسلامی و اوج مجاهدت در عرصه حفظ ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب، کوه استوار مقاومت و دفاع و پیشران پیشرفت و توسعه است.

صفایی بوشهری با اشاره به سوم اردیبهشت روز ملی کارآفرینی اظهار کرد: از همه مسئولان انتظار می‌رود در خدمت کارآفرینان بوده و با ایجاد پشتیبانی‌ها و برطرف کردن موانع دست و پا گیر و حمایت‌های لازم، نظام کارآفرینی و تولید را به پیشرفت های لازم برسانند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: مسئولان خسارت مالی زلزله زدگان گناوه را جبران و با احداث و تعمیر خانه‌ها و مراکز خدماتی به وعده‌های خود عمل کنند.

وی با قدردانی از کادر درمان مراکز پزشکی که با تمام وجود در خدمت بیماران هستند گفت: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کادر بهداشت و درمان کمک کنند و از مسئولان انتظار می‌رود با دادن تسهیلات مناسب و تخفیف‌های مالیاتی و بانکی به جبران خسارت وارد بر مراکز و اماکن تعطیل شده در شرایط شیوع ویروس کرونا، اقدام لازم به عمل آورند.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به ۱۵ رمضان سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) گفت: وحدت، مواسات و مقاومت از سیره امام حسن مجتبی (ع) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
فقط تو رو كم داشتيم كه تذكر بدي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین