کد خبر: ۷۰۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

کشف ۲۲۸ کیلو تریاک در کرمانشاه/ انهدام ۲ باند و دستگیری ۵ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۲۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و انهدام دو باند و دستگیری پنج نفر در این خصوص خبر داد.
کشف ۲۲۸ کیلو تریاک در کرمانشاه/ انهدام ۲ باند و دستگیری ۵ قاچاقچی
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استانهای جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مسیر حرکتی قاچاقچیان را شناسایی و در حالی که مجوز قضایی را نیز همراه داشتند در محل مناسب مستقر و به محض مشاهده خودروهای حامل مواد مخدر که سه دستگاه خودروی سواری سمند، پژو۴۰۵ و پراید بود، اقدام کردند.

جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، دو محموله ۱۵۰ و ۷۸ کیلوگرمی تریاک که به شکل ماهرانه ای نیز جاساز شده بود، کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این راستا پنج قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای مرتبط با این باندها ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر جزو اولویت های امسال پلیس است، گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲۶ درصد رشد نشان می دهد.

جاویدان همچنین از رشد ۲۵ درصدی انهدام باند و ۴۰۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین