کد خبر: ۷۰۶۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

جورج بوش رأی خود در انتخابات ۲۰۲۰ را افشا کرد

جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد اینکه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به چه کسی رأی داده، افشاگری کرده است.
جورج بوش رأی خود در انتخابات ۲۰۲۰ را افشا کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 شخصی که بوش به آن رأی داده، نه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت و نه جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا است.

به گزارش هاف‌پست، وی در عوض نام "کاندولیزا رایس" را بر روی برگه رأی نوشته است.

بوش در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، به مجله پیپل گفت: "خودش می‌داند، اما به من گفت از پذیرش سمت ریاست جمهوری، امتناع خواهد کرد."

رایس در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ وزیر امور خارجه آمریکا بود. وی در حال حاضر مدیر مؤسسه "هوور" در دانشگاه استنفورد است.

بوش در مصاحبه با پیپل، همچنین در صدد برآمد نسبت به انتقاد اوایل هفته خود از جمهوری‌خواهان دوره ترامپ، که در برنامه "تودی" آن‌ها را "انزواطلب"، "حمایت‌گرا" و تا حدی "بومی‌گرا" خوانده بود، شفاف‌سازی کند.

چهل و سومین رئیس‌جمهور آمریکا که این ماه چندین بار در رسانه‌ها حضور پیدار کرده تا برای کتاب هنری جدید خود با نام "یکی از میان بسیار: پرتره مهاجران در آمریکا" تبلیغ کند، اظهار کرد: آنچه باید می‌گفتم این بود که صدای بلندی از جانب کسانی وجود دارد که "انزواطلب"، "حمایت‌گرا" و "بومی‌گرا" هستند، موضوعی که اتفاقاً زمان ریاست جمهوری خودم هم درباره آن صحبت کرده بودم.

وی ادامه داد: نگرانی من از بابت این "-گرا"ها است. اما من خیلی کلی صحبت کردم چرا که بسیاری جمهوری‌خواهان هم هستند که باور دارند ما می‌توانیم مشکل را حل کنیم و من با اظهارنظر کلی خود آن‌ها را نادیده گرفتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین