کد خبر: ۷۰۶۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان سایت‌های قمار

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی ۱۰ مرکز قمار و دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان سایت‌های قمار در مشهد خبر داد.
دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان سایت‌های قمار
آفتاب‌‌نیوز :

ولی قنبری‌راد با اشاره به دستگیری شبکه گردانندگان قمارخانه‌ها در سطح استان طی چند روز اخیر گفت: با همکاری ارزشمند ضابطان دستگاه قضایی بزرگترین شبکه سازمان‌یافته قمار متلاشی و در همین رابطه ۱۰ مرکز شناسایی و ۱۸نفر سرکرده باند و ۸۰ نفر قمارباز دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۲ مشهد افزود: این افراد که به صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته اقدام به قمار می‌کردند بادایر کردن مراکز مختلف به اعمال خلاف قانون مبادرت داشتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این افراد دارای سابقه و برخی جزو اراذل و اوباش بوده و تامین امنیت بازی‌های قمار را نیز برعهده داشته و تاکنون اموال زیادی از شهروندان را حیف و میل کرده بودند .

بر اساس اعلام مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، از این مراکز اقلامی همچون آلات اختصاصی قمار، موادمخدر،مشروبات الکلی، انواع سلاح سرد،سلاح گرم ،مهمات سلاح گرم جنگی و دستگاه های pos نیز کشف و ضبط شده است. همچنین کلیه اقدامات قانونی لازم در دست اجراست و قرار قانونی مناسب در مورد متهمان توسط بازپرس شعبه ۲۱۰ صادر وتحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین