کد خبر: ۷۰۶۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۳
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا - گروه C

استقلال ۲ - الدحیل ۲ / صعود پیچیده شد

تیم‌های استقلال و الدحیل در چهارمین هفته از لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رضایت دادند.
استقلال ۲ - الدحیل ۲ / صعود پیچیده شد
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال به عنوان نماینده ایران در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 72 ساعت پس از شکست مقابل الدحیل امشب دوباره حریف شاگردان صبری لموشی بود و نیمه نخست بازی با تساوی به پایان رسید.

در نیمه اول تیم استقلال همانند بازی گذشته تلاش بسیار زیادی برای گلزنی نداشت اما یک نفوذ در بین مدافعان و خطا روی فرشید اسماعیلی، ضربه پنالتی را به ارمغان آورد که شیخ دیاباته موفق شد با گل کردن آن خود را در این مسابقه 4 گله کند.

در حالیکه نیمه اول با برتری استقلال رو به پایان بود یک صحنه عجیب در محوطه جریمه استقلال از سوی داور خطای پنالتی اعلام شد و مایکل اولونگا موفق شد برخلاف پرش رشید مظاهری این توپ را به گل تبدیل کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم دو تیم که به تساوی راضی نبودند حملات زیادی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند تا این مسابقه دو گل دیگر به همراه داشته باشد. ابتدا اولونگا موفق شد الدحیل را پیش بیندازد اما دو دقیقه پس از او قایدی حساب کار را دوباره به تساوی کشاند.

نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز برای هر دو تیم اکنون استقلال را در وضعیت دشواری قرار داده که برای صعود از دور گروهی نیاز به کسب سه امتیاز در بازی آتی مقابل الاهلی عربستان دارد.

اخطار

کارت زرد

مهدی قایدی (57) و داریوش شجاعیان(65) از استقلال

عبدالله عبدالسلام (74) و بسام الراوی(80) از الدحیل

شرح گل‌ها

استقلال یک - الدحیل صفر/ شیخ دیاباته، دقیقه 27: مهاجم مالیایی استقلال موفق شد روی ضربه پنالتی اولین گل تیمش را برابر حریف قطری به ثمر برساند.(تماشای ویدیو گل)

دیاباته

استقلال یک - الدحیل یک / مایکل اولونگا، دقیقه 3+45: اولونگا خلاف جهش رشید مظاهری موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.(تماشای ویدیو گل)

استقلال یک - الدحیل 2 / مایکل اولونگا، دقیقه 59: یارگیری اشتباه مدافعان استقلال به این مهاجم فرصت داد تا با یک پرش و ضربه سر دقیق دومین گلش در این مصاف را به ثمر برساند.(تماشای ویدیو گل)

قایدی

استقلال 2 - الدحیل / مهدی قایدی، دقیقه 61: روی نفوذ و پاس ظریف وریا غفوری به محوطه جریمه الدحیل،‌ مهدی قایدی با ضربه‌ای دقیق حساب کار را به تساوی کشاند.(تماشای ویدیو گل)

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری(هروویه میلیچ، 25)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند(46- مسعود ریگی)، فرشید اسماعیلی(59- داریوش شجاعیان)، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

ترکیب الدحیل

صلاح ذکریا، محمد موسی(مونتاری،86)، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، اسماعیل محمد، ادمیلسون، عبدالله عبدالسلام، سلطان البریک، معز علی(68- کریم بوضیاف)، علی کریمی و اولونگا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین