کد خبر: ۷۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۸۴ - ۱۳:۲۳

پاسخ زرقاوی به انتقادات استادش

آفتاب‌‌نیوز : ابومصعب الزرقاوي، رهبر شبکه القاعده در بلاد رافدین در نامه خود نوشت:  ما درگيري‌ها را آغاز نكرديم و تفنگ‌هايمان را به سوي شيعيان نشانه نگرفتيم بلكه اين آن‌ها بودند كه اهل سنت را هدف قرار داده و آن‌ها را آواره كردند، مساجد و خانه‌هايشان را غصب كردند. 
وی افزود: شما اقدامات سپاه بدر را ندیدید، که در لباس پلیس عراق و گارد بت پرستها ،صلیبیون را یاری مرسانند.
در  ادامه این نامه زرقاوي  با انتقاد از ابومحمد المقدسي، استاد سابق پرداخته و درخصوص اتهاماتي كه المقدسي به وي درباره‌ تجاوز به كليساها و كشتار مردم عادي وارد كرده، آورده است: نمي‌دانم كه استاد اين اخبار را از كجا به دست آورده است؟  ما در نوارها اعلام كرديم كه ما مسیحیان و ديگر شهروندان را هدف قرار نداده‌ايم. آنچه ما اعلام كرده‌ايم اين است كه در عراق طوايفي از جمله زيدي‌ها، كلداني‌ها و آشوري‌ها هستند كه بندگان شيطانند، اما ما دست خود را براي نابودي آن‌ها دراز نكرده‌ايم، چرا كه ارتباط آن‌ها با صليبي‌ها در مبارزه عليه گروه‌هاي جهادي بر ما مشخص نشده است. 

زرقاوی نوشت: استاد فکر می کنید، جعفری(نخست وزیر) و حکیم(رهبر مجلس اعلای انقلاب عراق) چگونه به قدرت رسیدند ؟ به غیر از حمایت صلیبیون بود. 

پیش از این زرقاوی خبر از تشکیل سپاه عمر برای مقابله با سپاه بدر داده بود. تردیدی نیست که این اقدامات ابو مصعب تنها برای ایجاد فتنه قومی ومذهبی در عراق است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین