کد خبر: ۷۰۶۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

تولید و تحویل 30 میلیون دوز واکسن تا آخر مرداد/راندمان تولید در شهریور به 20 میلیون دوز می رسد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام جزئیات تولید واکسن کووایران برکت طی ماه‌های آتی را اعلام کرد و گفت: تا آخر مرداد 30 میلیون دوز واکسن را تولید و تقدیم وزارت بهداشت می کنیم.
تولید و تحویل 30 میلیون دوز واکسن تا آخر مرداد/راندمان تولید در شهریور به 20 میلیون دوز می رسد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مخبر در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز مطالعات بالینی فاز 3 واکسن کووایران برکت با بیان اینکه تمام خطوط تولید در حال زیربار رفتن است گفت: اردیبهشت یک میلیون دوز واکسن را تقدیم وزارت بهداشت می‌کنیم.

وی افزود: خرداد بین سه تا سه و نیم میلیون دوز را تولید و تقدیم می‌کنیم، در تیرماه به 10 تا 12 میلیون دوز در ماه و مرداد به 12 تا 15 میلیون دوز می‌رسد و به این ترتیب تا آخر مرداد 30 میلیون دوز را تولید و تقدیم وزارت بهداشت می کنیم. در شهریور نیز راندمان تولید به 20 میلیون دوز در ماه خواهد رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه طبق وعده ای که داده بودیم چندماه آینده مشکل واکسن نخواهیم داشت گفت: با تلاش جوانان نخبه و مجاهد و متدین این عدد به میزان مورد نظر می رسد و امید است این بلا از جامعه بشری محو شود.

وی ادامه داد: در چندماه آینده جزو کشورهایی خواهیم بود که بالاترین میزان واکسن را تولید و تزریق کرده است که از مسیرها و شرکت های مختلف داخلی و واردات تامین می شود. دغدغه عمومی واکسن ظرف چندماه آینده رفع خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
اگر طبق معمول خلف وعده کردند
از ....... آویزانش بکنید این‌بابا را
جان مردم در خطر است
اینها وعده سرخرمن می دهند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین