کد خبر: ۷۰۶۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

چفرین: رئال، بارسا و یووه سخت‌تر از ۱۲ تیم دیگر مجازات خواهند شد

رییس اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) با تاکید دوباره بر در نظر گرفتن محرومیت و مجازات برای باشگاه‌های شرکت کننده در تورنمنت شکست خورده سوپرلیگ اروپایی، اعلام کرد که برخی از باشگاه‌ها با مجازات سنگین‌تری روبرو خواهند شد.
چفرین: رئال، بارسا و یووه سخت‌تر از ۱۲ تیم دیگر مجازات خواهند شد
آفتاب‌‌نیوز :

«الکساندر چفرین» در گفت‌وگوی اختصاصی با دیلی میل در خصوص مجازات‌های سخت برای برخی از بنیانگذاران سوپرلیگ حرف زد و از در نظر گرفتن بیشترین و سنگین‌ترین مجازات برای سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به عنوان طلایه‌داران این تورنمنت خبر داد.

چفرین در این باره تاکید کرد: خواهیم دید. همه باید عواقب اقدامات خود را بپذیرند و ما هم نمی‌توانیم وانمود کنیم که اتفاقی نیافتاده است. شما نمی‌توانید چنین کاری انجام دهید و فقط بگویید «من همین حالا هم مجازات شده‌ام چون همه از من متنفرند»؛ آنها خودشان مسبب اتفاقی هستند که برای آنان پیش آمده است؛ کاری که کردند درست نبود و طی چند روز آتی خواهیم دید که چه اقدامی در قبال آنان انجام خواهیم داد.

وی افزود: اما به شخصه برای من تفاوت محرزی مابین باشگاه‌های انگلیسی و ۶ باشگاه دیگر وجود دارد. آنها زودتر انصراف داده و پذیرفتند که اشتباه کرده‌اند. برای گفتن جمله «اشتباه کردم» باید اندکی بزرگ منشی داشته باشید. به عقیده من این ۱۲ باشگاه سه گروه هستند؛ ۶ تیم انگلیسی که زودتر از همه انصراف دادند سپس سه تیم اتلتیکو مادرید، آ.ث میلان و اینتر میلان و بعد از آنها هم رئال، بارسلونا و یوونتوس هستند که فکر می‌کنند زمین مسطح است و سوپرلیگ همچنان وجود دارد. تفاوت زیادی مابین این سه گروه وجود دارد.

پاسخ پفرین در خصوص مجازات سه باشگاه اصلی مذکور، در حالی مطرح شده که «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال و رییس سوپرلیگ، قاطعانه تاکید کرد که ۱۲ باشگاه موردنظر همچنان تحت قرارداد این پروژه جنجالی هستند.

رابطه چفرین و«آندره‌آ آنیلی» رییس باشگاه یوونتوس با ضربه شدیدی مواجه شده است؛ آنیلی که به عنوان رییس اتحادیه باشگاه‌های اروپا چهره اصلی اعمال اصلاحات در یوفا بود، دست راست پرز در مورد سوپرلیگ اروپایی نیز محسوب می‌شد و به همین دلیل چفرین او را تحت عنوان «مار» توصیف کرده است.

چفرین با لحنی اندکی حاکی از مورد تحقیر قرار گرفتن، ادامه داد: شرایط بسیار پراسترس بود؛ احساس می‌کردم داخل ماشین لباسشویی هستم. روز شنبه از زادگاهم به سوئیس رفتم؛ هشت ساعت رانندگی؛ همه سخنرانی خودم را برای اصلاحات آماده کرده بودم. حتی در متن سخنرانی از آنیلی هم تشکر کرده بودم. از ابتدای نوشتن متن، چهار بار آن را تغییر دادم اما آنها مشغول تدارک کارهای دیگر بودند. آن آدم (آنیلی) وقتی می‌گفت «اینطور نیست، حقیقت ندارد» دروغ می‌گفت و در نهایت این اتفاق افتاد و من هم مجبورم همه داستان را برای مردم تعریف کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین