کد خبر: ۷۰۶۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

فیورنتینا 1 - 1 یوونتوس؛ سهمیه روی هوا

فیورنتینا 1 - 1 یوونتوس؛ سهمیه روی هوایوونتوس در دیداری دشوار در خانه فیورنتینا به تساوی 1-1 رضایت داد.
فیورنتینا 1 - 1 یوونتوس؛ سهمیه روی هوا
آفتاب‌‌نیوز :

یوونتوس در روزی که عملکرد چندان خوبی نداشت و در چند صحنه خوش شانس هم بود، در فلورانس برابر فیورنتینا به تساوی 1-1 رسید تا کار این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دشوارتر از قبل بشود.

فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 و روی پاس عمقی فرانک ریبری بود که ولاهوویچ می توانست دروازه یوونتوس را باز بکند، اما خروج به موقع ووچیک شزنی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 19 میلنکوویچ، مدافع تنومند فیورنتینا از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه یوونتوس امتحان کرد، اما ضربه این بازیکن با واکنش تماشایی شزنی همراه شد.

دقایقی بعد این بار جولیو از پشت محوطه یوونتوس می توانست دروازه یووتنوس را باز بکند، اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان حریف به دیرک دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

اما در دقیقه 30 برخورد توپ به دست آدرین رابیو پنالتی تشخیص داده شد و ولاهوویچ، مهاجم صربستانی فیورنتینا موفق شد با یک ضربه چبپ دروازه یوونتوس را باز بکند و بنفش ها با یک گل از حریف خود پیش افتادند.

در لحظات پایانی نیمه اول آدرین رابیو در موقعیتی تک به تک فاصله ای تا باز کردن دروازه فیورنتینا نداشت، اما ضربه این هافبک فرانسوی به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 فیورنتینا به اتمام رسید.

اما یوونتوس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس در سمت راست صاحب موقعیت شده و با یک ضربه فنی از زاویه ای دشوار موفق به باز کردن دروازه فیورنتینا شد.

در دقیقه 53 پولگار روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست گل دوم فیورنتینا را به ثمر برساند، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. لحظاتی بعد این بار پولگار با ضربه ای زمینی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما شزنی ضربه این بازیکن را مهار کرد.

دقایقی بعد رونالدو در دو موقعیت متوالی می توانست دروازه فیورنتینا را باز بکند، اما ضربه اول به مدافعان حریف برخورد کرد و ضربه دوم نیز راهی کرنر شد.

در دقیقه 84 روی ارسال خوان کواداردو باز هم رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ستاره پرتغالی نتوانست ضربه سر دقیقی بزند و این موقعیت هم به راحتی از دست رفت تا در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت بدهند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین