کد خبر: ۷۰۶۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

شکست پرسپولیس برابر الوحده در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الوحده در شرایطی با پیروزی تیم اماراتی به پایان رسید که شاگردان گل محمدی با روزهای خوب دیدارهای گذشته فاصله داشتند.
شکست پرسپولیس برابر الوحده در نیمه اول
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اماراتی به پایان رسید. «تویز ماتائو» در دقیقه ۵ برای این تیم گل زد.

یحیی گل محمدی در این دیدار از حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر استفاده کرد.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس در دیدار با الوحده

در حالی که سرخپوشان به پشتوانه کسب چهار پیروزی و صدرنشینی در گروه گام در این دیدار گذاشته بودند و شاید حریف را دست کم گرفته بودند، این الوحده بود که شوک اول را به بازیکنان سرخپوش وارد کرد تا شاگردان گل محمدی به خودشان بیایند.

در دقیقه ۵ این دیدار «تویز ماتائو» به راحتی از بین چهار بازیکن پرسپولیس که به نظر مغرور می آمدند و روی پای حریف نرفتند، عبور کرد و از جناح راست وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای محکم در زاویه بسته سقف دروازه حامد لک را به لرزه در آورد تا سرخپوشان گل نخست را دریافت کنند.

پس از این غافلگیری پرسپولیس برای دقایق زیادی کنترل بازی را در دست گرفت و تلاش کرد توپ را به سمت دروازه الوحده به حرکت در آورد اما دفاع پرتعداد حریف اماراتی این اجازه را به سرخپوشان نداد که تا دقیقه ۳۰ حتی یک خطر جدی روی دروازه این تیم ایجاد کنند.

تلاش های پرسپولیس برای زدن گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت

در مقابل اما الوحده توانست از زیر فشار حملات پرسپولیس خارج شود و در چندین مرحله خودش را به محوطه جریمه سرخپوشان نزدیک کرد. در دقیقه ۳۴ عمرالخربین از زمین خودشان با شوتی محکم دروازه پرسپولیس را نشانه گرفت که حامد لک با تلاش زیاد روی خط دروازه این توپ بلند را به کرنر فرستاد.

دقایق باقی مانده نیمه اول با افزایش فشار حملات سرخپوشان همراه شد و این تیم توپ هایی را روی دروازه حریف ارسال کرد اما در رسیدن به هدفشان ناکام ماندند تا نیمه اول را با شکست به رختکن بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین