کد خبر: ۷۰۶۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

آل‌کثیر: همچنان شانس اول صعود هستیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همچنان شانس اول صعود به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
آل‌کثیر: همچنان شانس اول صعود هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ایران بعد از بازی برابر الوحده امارات، اظهار داشت: بازی سختی بود و می‌دانستیم که بازی آسانی نداریم. متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و در نیمه اول گل خوردیم و بعد از آن، هر چه تلاش کردیم به در بسته خوردیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی افزود: بعضی از بازی‌ها به این شکل است و هر چه تلاش می‌کنید متاسفانه نمی‌توانید به گل برسید. فکر می‌کنم امروز بدشانس هم بودیم.

آل کثیر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، آیا پرسپولیس می‌تواند صدرنشین بماند، تصریح کرد: ما از همان روزی که به اینجا آمده‌ایم هدفمان صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول بود و به چیز دیگری فکر نمی‌کردیم.

مهاجم سرخپوشان ایران در پایان خاطرنشان کرد: امروز باخت تلخی برای ما رقم خورد ولی همچنان شانس اول صعود از این گروه هستیم و باید از این باخت درس بگیریم. انشاا... با برد تیم الریان بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

دوشنبه شب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران به مصاف الوحده امارات رفت و در حالی‌که روند بازی را در اختیار داشت، با شکست یک بر صفر مواجه شد.

پرسپولیس با وجود این شکست، همچان با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه پنجم است و در دیدار پایانی مرحله گروهی خود برابر الریان قطر، برای صعود به‌عنوان صدرنشین تنها نیاز به یک امتیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین