کد خبر: ۷۰۶۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
هند همچنان در حسرت پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا

تساوی الریان و گوا

دیدار تیم‌های فوتبال گوا هند و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دقایق پایانی با تساوی یک بر یک پایان یافت و نماینده هند همچنان در حسرت پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند.
تساوی الریان و گوا
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال گوا هند و الریان قطر در چارچوب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۲۱:۳۰ امشب به وقت تهران در ورزشگاه فاتوردا برگزار شد.

الریان و گوا در حالی به مصاف هم رفتند که در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و تا پیش از این مسابقه به ترتیب با یک و دو امتیاز در جایگاه چهارم و سوم این گروه قرار داشتند و دو تیم در دیدار رفت خود نیز به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.

نخستین گل این مسابقه در دقیقه سوم توسط خورخه اوتیز مندوزا برای گوا به ثمر رسید تا نماینده هند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که میزبانی مسابقات گروه E را نیز بر عهده دارد، در همان ابتدای مسابقه از حریف قطری خود پیش بیفتد و در نهایت نیز نیمه نخست این مسابقه با همان تک گل دقایق ابتدایی مهاجم گوا با برتری یک برصفر به سود این تیم پایان یافت.

در نیمه دوم نیز مانند نیمه نخست، الریان سعی داشت با حملات متعدد و ارسال توپ از جناحین روی دروازه گوا، گل خورده را جبران کند و مسابقه را به تساوی بکشاند اما تا دقیقه ۸۹ این مهم حاصل نشد تا اینکه در دقیقه ۹۰ بالاخره حملات بازیکنان الریان موفق شدند از سمت چپ زمین به موحطه جریمه گوا نفوذ کرده و با یک ارسال زمینی و اشتباه دروازه تیم هندی، توسط علی فریدون نتیجه را به تساوی بکشانند.

در دیگر دیدار این گروه، پرسپولیس و الوحده امارات ساعت ۱۹ امشب به وقت تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر نماینده امارات پایان یافت تا صعود پرسپولیس به مرحله بعدی رقابت‌ها به روز آخر موکول شود.

در حال حاضر پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در صدول جدول گروه E قرار دارد و الوحده با ۱۰، گوا به ۵ و الریان نیز با یک امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم این گروه قرار دارند.

جدول گروه E

پرسپولیس/ ۵ بازی / ۱۲ امتیاز

الوحده / ۵ بازی /۱۰ امتیاز

گوا / ۵ بازی / ۳ امتیاز

الریان / ۵ بازی / ۲ امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین