کد خبر: ۷۰۶۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

عراق تمام پروازهای مستقیم به هند را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد

شرکت عمومی هواپیمایی عراق از تعلیق کلیه پروازهای مستقیم به هند از امروز سه شنبه تا اطلاع ثانوی خبر داد.
عراق تمام پروازهای مستقیم به هند را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد
آفتاب‌‌نیوز :

با بالارفتن وحشتناک آمار ابتلا به کرونا در هند که روزانه بیش از ۳۲۰ هزار نفر به مبتلایان افزوده می شود؛ شرکت هواپیمایی عراق با انتشار اطلاعیه ای این اقدام خود را در راستای دستورالعمل های صادره ازسوی نخست وزیری اعلام کرد.

در اطلاعیه مزبور آمده که تعلیق پروازها از امروز تا اطلاع ثانوی بوده که برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در عراق انجام میگیرد.

شرکت هواپیمایی عراق در این اطلاعیه تاکید کرده که خود را ملتزم به قوانین وضع شده پیشگیرانه کرونا می داند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که امروز برخی منابع اعلام کردند نوع جهش یافته کرونای هندی به عراق وارد شده و اولین مبتلا به این سویه جدید نیز شناسایی شد.

آمار مبتلایان کرونا در عراق نسبت به دوهفته گذشته با وضع ممنوعیت های گسترده رفت و آمد در ساعاتی از شبانه روز کاهش نسبی داشته اما هنوز تعداد مبتلایان بالاست.

با وجود خرید مقادیر تقریبا زیادی از انواع واکسن های کرونا در این کشور، مردم استقبال چندانی از واکسن نداشته اند که بعضا به باورهای قدیمی و نادرست در این باره برمیگردد.

این وضع باعث دستور وزارت بهداشت عراق و تدابیر تشویقی و تنبیهی برای واداشتن مردم به واکسن شد. هرچند وزیر بهداشت این کشور در روزهای اخیر پس از حادثه آتش سوزی بیمارستانی در بغداد از کار تعلیق شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین