کد خبر: ۷۰۶۹۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
ولیعهد سعودی اگفته عربستان خواستار داشتن روابط خوب با تهران است

استقبال قطر از اظهارات بن‌سلمان درباره ایران

وزیر خارجه قطر از اظهارات اخیر ولی‎عهد سعودی درباره «داشتن روابط خوب عربستان با ایران» استقبال کرد.
استقبال قطر از اظهارات بن‌سلمان درباره ایران
آفتاب‌‌نیوز :

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر دیشب در صفحه توئیتر خود از درخواست بن سلمان برای برقراری روابط خوب ریاض با تهران استقبال کرد و گفت: «ما از این درخواست بن سلمان در عرصه سیاست خارجی که در آن بر حسن همجواری و گفت‌وگو با کشورهای همسایه از جمله ایران تأکید شده است، حمایت می‌کنیم».

وزیر خارجه قطر افزود: «ما به منشور سازمان ملل و احترام به حاکمیت کشورها به عنوان سوپاپ اطمینان برای حفظ امنیت منطقه و جهان پایبندیم».

ولیعهد سعودی سه شنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با تغییر لحن خود در قبال ایران اظهار داشت که این کشور همسایه عربستان است و ریاض خواستار داشتن روابط خوب با تهران است.

ولی عهد سعودی که پیشتر گفته بود جنگ را به داخل ایران خواهد کشاند، حالا در این مصاحبه تلویزیونی گفته که «عربستان خواستار برقراری روابط دوستانه با ایران است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
Nima
|
Canada
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
1
بسیار خبر خوبی است ایران نیاز به همکاری منطقه ای با اعراب دارد و این مقدمه رفع تحریم هاست. اتحاد اقتصادی ایران با اعراب از چین واجب تر است چون چین مثل اژدها می تواند اقتصاد ایران را ببلعد اما اقتصاد کشورهای عربی هم سنگ ایران است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
1
واقعا نمیدونم چه دستهایی نمیگذارد روابط ایران با کشورهای برادر مسلمان عرب حوزه خلیج فارس رو به بهبود برود . ولی از آن طرف حاضرند کشورهای کمونیستی تمامیت خواه را بر جان و مال و مردم ایران مسلط کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
مقدور نیست کشوری وسیع و نفت خیز ، قدرتمند و صاحب دموکراسی هم باشه، وارد کنندگان نفت و قدرت ها نمی ذارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین