کد خبر: ۷۰۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

حمله سایبری به اسرائیل

رسانه‌های اسرائیل خبر دادند رمز عبور هزاران ایمیل کارمندان خدمات عمومی این رژیم در شبکه مجازی قرار داده شده است.
حمله سایبری به اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی روزنامه اقتصادی کالکاسکت، هکرها بعد از دستیابی به بانک اطلاعاتی پایگاه داده های عمومی (gov.il) دست کم 100 گگابایت از این اطلاعات را در یکی از سایت های مربوط به هکرها بارگزاری کردند.

د مارکر دیگر روزنامه اقتصادی وابسته به روزنامه هاآرتص هم در گزارشی خبر داد شش ماه بعد از موج شدید حملات سایبری علیه اسرائیل که 80 شرکت را در نوردید ، ظاهرا ما بار دیگر در آغاز موج جدیدی از این حملات هستیم.

رایال زیف نویسنده این گزاش خبر داد بار دیگر شاهد انتشار نام یک شرکت اسرائیلی در لیست یک گروه سایبری در (Dark Web) هستیم.

شرکت اسرائیلی (Veritas Logistics) که یک شرکت لجستیک است آخرین قربانی اعلام شده از اسرائیل است که هکرها با انتشار 9 گیگا بایت از اطلاعات آن بر روی شبکه تهدید کردند در صورت عدم پرداخت باج 3 بیت کوینی آنها تمام اطلاعات آن را منتشر خواهند کرد.

در حالی که هکرها به این شرکت تا سوم می مهلت پرداخت داده اند برخی از منابع خبر می‌ دهند که این حمله سایبری دو قربانی دیگر هم گرفته است.

یکی از متخصصان حملات سایبری با متهم کردن هکرهای ایرانی به انجام این اقدام ادعا کرد؛ مهاجمان فعلی از همان روش سابق و حملاتی که در نوامبر گذشته رخ داده استفاده کرده اما ابزارها و روش های خود را در این زمینه به روز رسانی کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین