کد خبر: ۷۰۷۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

شاخص بورس منفی شد

شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) ۱۳ ‌هزار و ۵۴۷ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد رسید.
شاخص بورس منفی شد
آفتاب‌‌نیوز :

برپایه معاملات امروز بیش از چهار میلیارد و ۹۷۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۷ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با یک هزار و ۶۰۷ واحد کاهش به ۴۲۵ هزار و ۶۶۴ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با یک هزار و ۴۶ واحد افت به ۲۷۷ هزار و ۸۷ واحد رسید.

شاخص بازار اول ۱۰ هزار و ۴۰۷ واحد و شاخص بازار دوم ۲۵ هزار و ۶۹۴ واحد کاهش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، نماد بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۷۰۴ واحد، گروه بهمن (خبهمن) با ۱۶۸ واحد، پلی پروبیلن جم (جم پیلن) با ۸۰ واحد، پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) با ۵۶ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۵۱ واحد، تامین سرمایه نوین (تنوین) با ۲۶ واحد، لابراتورسازی دکتر عبیدی (دعبید) با ۱۲ واحد و بانک خاورمیانه (وخاور) با ۱۱ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۸۲۸ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۴۴۹ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک هزار و ۱۴۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۹۹۳ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۷۶۲ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۵۹۰ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با ۵۲۴ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۴۵۱ واحد، شرکت سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۳۹۵ واحد، بانک تجارت (وتجارت) با ۳۳۵ واحد، پتروشیمی نوری (نوری) با ۳۳۵ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۳۲۹ واحد و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۳۲۲ واحد تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد گروه بهمن (خبهمن)، سایپا (خساپا)، ایران خودرو (خودرو)، بانک ملت (وبملت) ، ملی صنایع مس ایران (فملی)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و پالایش نفت اصفهان (شپنا) در گروه نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه دو میلیارد و ۲۸ میلیون برگه سهم به ارزش سه هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس نیز بیش از ۸۷ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۵۷۲ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۴۴ هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

امروز تنها نماد بهمن دیزل (خدیزل)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا) و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) تاثیر مثبت بر شاخص این بازار داشتند.

در مقابل شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، پتروشیمی مارون (مارون)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، سهامی ذوب‌آهن اصفهان (ذوب)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور)، شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع)، صنعتی مینو (غصینو)، توسعه مولد نیروگاهی جهرم (بجهرم)، صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا) و توزیع داروپخش (دتوزیع) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین