کد خبر: ۷۰۷۳۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

تله انفجاری جلوی پای احمدی‌نژاد

یک چهره اصولگرا گفت: احمدنژاد خودش را به یک تله انفجاری وارد می‌کند که ممکن است به مرگ سیاسی‌اش ختم شود.
تله انفجاری جلوی پای احمدی‌نژاد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی درباره تحرکات احمدی‌نژاد و میزان خطرناک بودن رفتار‌های او برای جریان اصولگرا اظهار داشت: احمدی‌نژاد مانور سیاسی می‌دهد، اما می‌داند که ممکن است در انتخابات آینده صلاحیتش تایید نشود؛ اما رای خود را جمع می‌کند برای اینکه از فرد دیگری حمایت کند.

این چهره اصولگرا گفت: دوم اینکه به نظر می‌آید به دنبال فضاسازی است که خودش را به عنوان یک اپوزیسیون داخلی مطرح کند و آرای خاکستری را به سمت خودش سرازیر کند، یعنی هر کسی مخالف نظام اسلامی می‌گوید باید برویم به احمدی نژاد رای بدهیم چرا که بهتر از این اپوزیسیون داخلی پیدا نمی‌کنیم که موقعیت و جایگاه نیز داشته باشد. احمدنژاد خودش را به یک تله انفجاری وارد می‌کند که ممکن است به مرگ سیاسی‌اش ختم شود.

کنعانی مقدم درباره حضور افرادی مثل پزشکیان، عارف و هاشمی در عرصه انتخابات با بیان اینکه همه هیزم انتخابات هستند و فقط می‌تواند انتخابات را گرم کنند، بیان کرد: در عین حال اصلاح طلبان اعتماد عمومیشان را از دست داده‌اند و باید به دنبال اعتمادسازی بروند. کسی می‌تواند این اعتماد را جلب کند که یک شخصیت کاریزماتیک باشد تا مردم به آن اقبال کنند در غیر این صورت این افرادی که اکنون مطرح هستند نمی‌توانند یک تغییر فاز ایجاد کنند که با این تغییر فاز رای خاکستری به سمت آن‌ها حرکت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
خیلی منطقی مخصوصا عارف نه کاریزمای لفظی داره نه قیافه متناسب پزشکیان هم در حرف زدن چیزی جز مکررات نداره .هاشمی‌ هم جز بفرما
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
خاندان صداوسیما عاشق این عامل اصلی فتنه هستند.
ناشناس
|
Austria
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
فتنه گر اصلی در حال این ور آنور رفتن و ادای اپوزیسیون رو درآوردن. دار و دستش هم زندان هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
ریشه تمام مشکلات فعلی و تنگی معیشت ایرانیان احمدی نژاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین