کد خبر: ۷۰۷۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
برتری ارزشمند در "مستایا"؛

بارسلونا در کورس قهرمانی باقی ماند

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار خارج از خانه مقابل والنسیا به برتری سه بر دو دست یافت و در کورس قهرمانی لالیگا باقی ماند.
بارسلونا در کورس قهرمانی باقی ماند
آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار حساس یکشنبه شب از هفته سی و چهارم لیگ باشگاه‌های اسپانیا و در ورزشگاه مستایا برگزار شد و در پایان با برتری کاتالان‌ها همراه شد.

بارسلونا که یکی از مدعیان محسوب می‌شود، پس از برتری اتلتیکو و رئال‌مادرید برابر حریفان در هفته جاری، نیاز مبرمی به پیروزی داشت تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

بر همین اساس تیم تحت هدایت "رونالد کومان" از همان ابتدا تلاش خود را برای گلزنی آغاز کرد اما والنسیا نیز حریف دست‌وپا بسته‌ای نبود. در نهایت نیمه نخست گلی دربرنداشت.

در دقیقه ۵۲ کرنر ارسالی والنسیا را "گابریل پائولیستا" درون دروازه بارسلونا جای داد و درحالی‌که بنظر می‌رسید این گل خطا بوده است اما داور اعتقادی به این مساله نداشت تا کار بارسلونا سخت شود.

در دقیقه ۵۶ مدافع میزبان مرتکب خطای هند شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

"لیونل مسی" پشت توپ ایستاد و ضربه ضعیف او را "سیلسن" دفع کرد اما مسی در یک رفت و برگشت توپ را درون دروازه والنسیا قرار داد و کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۲ ضربه سر "دی‌یونگ" با واکنش عالی "سیلسن" دفع شد اما در برگشت‌ "آنتوان گریژمان" دروازه خالی میزبان را گشود تا بارسلونا به گل دوم برسد.

در دقیقه ۶۸، "لیونل‌ مسی" ستاره آرژانتینی‌ با ضربه آزاد مهارنشدنی، گل دوم خود و سوم بارسلونا را به‌ارمغان آورد.

در دقیقه ۸۲ "کارلوس سولر" هافبک اسپانیایی تیم والنسیا با شوتی تماشایی توپ‌ را به تور دروازه بارسلونا چسباند تا اختلاف به حداقل برسد.

در نهایت بارسلونا با کسب این پیروزی ارزشمند، ۷۴ امتیازی شد و همچنان در جایگاه سوم است تا رقابت قهرمانی در چهار هفته باقی مانده لالیگا، داغ‌تر شود.

هم اکنون، اتلتیکو مادرید با ۷۶ و رئال‌مادرید با ۷۴ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول لالیگا قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین