کد خبر: ۷۰۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

دستگیری زن و شوهری که مالکان خودروهای لوکس را تلکه می کردند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از دستگیری زن و شوهری خبر داد که با تصادفات عمدی اقدام به تلکه کردن مالکان خودروهای لوکس در اصفهان می‌کردند.
دستگیری زن و شوهری که مالکان خودروهای لوکس را تلکه می کردند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: با هوشیاری ماموران پلیس راهور زن و شوهری که با تصادف ساختگی اقدام به تلکه کردن مالکان خودروهای لوکس در شهر اصفهان می کردند دستگیر شدند.

وی گفت: در یک شیوه جدید شیادی، راننده خودروی سواری ام‌ وی‌ ام که به اتفاق همسرش از یکی از استان های دیگر به اصفهان آمده بود با اطلاعی که از قانون داشتند ظرف یک هفته اقدام به سوء استفاده از رانندگان خودروهای لوکس کردند.

وی توضیح داد: مجرمان با اطلاع از اینکه رانندگان به هنگام خروج از پارک و دور زدن باید حق تقدم وسایل نقلیه در حال حرکت را را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه به عنوان مقصر حادثه شناخته می شوند، به طور عمدی و با برنامه قبلی با ماشین‌های لوکسی که از پارک خارج یا در حال دور زدن بودند، با شدت برخورد کرده و از آنها خسارت می گرفتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه این زن و شوهر در شش ماه گذشته ۱۴ مورد تصادف در نقاط مختلف کشور و در چند روز گذشته دو مورد در شهر اصفهان ایجاد کردند، گفت: خوشبختانه با هوشیاری پلیس و از طریق سیستم‌های هوشمند این دو نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین