کد خبر: ۷۰۷۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

بازداشت چند گروه اوباش در تهران/ از قطع عضو در نزاع جمعی تا حمله با نارنجک به خودروهای مردم

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت چندین گروه از اوباش در تهران خبر داد و گفت: برخی از این اوباش در فضای مجازی اقدام به کری‌خوانی برای یکدیگر می‌کردند.
بازداشت چند گروه اوباش در تهران/ از قطع عضو در نزاع جمعی تا حمله با نارنجک به خودروهای مردم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر بازداشت چند گروه از اوباش در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ موفق به بازداشت چند گروه از اوباشی شدند که در محلات مختلف پایتخت اقدام به نزاع و اوباش‌گری کرده بودند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: در یکی از این پرونده‌ها، دو نفر از عاملان درگیری روز گذشته با کری‌خوانی در فضای مجازی به همراه نوچه‌هایشان به سه راه گلشن مراجعه کرده و پس از درگیری از محل گریخته و مصدومان به بیمارستان منتقل شده بودند.

وی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده در حوالی خیابان مولوی، مخفیگاه ۱۰ نفر از عاملان این درگیری نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهمان در چند عملیات دستگیر شدند؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز ۶ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، متهمان سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف با همین عنوان شرارت دستگیر شده بودند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در پرونده دیگر، سه شرور، با مراجعه به منطقه خانی‌آباد در آنجا درگیری ایجاد کرده و ضمن زخمی کردن چند نفر با چاقو، باعث نقص عضو فردی از ناحیه زانوی پا شده بودند که این افراد نیز بازداشت شدند.

ذوالقدری ادامه داد: گروه دیگری از اوباش نیز از شهریار به تهران آمده و با نارنجکهای دست‌ساز، خودروی شهروندان را تخریب کرده که آنها نیز بازداشت شده و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، متذکر شد: در سال جاری با برنامه‌ریزی ویژه، اقدام به شناسایی و کنترل اوباش کردیم و افرادی را که در نزاعهای جمعی، شرارتها و اخلال در نظم عمومی فعالیت داشتند، در بانک اطلاعاتی خود قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات اوباش‌گرانه و کری‌خوانی‌های اوباش در فضای مجازی نیز توسط مرکز رصد پلیس امنیت، رصد می‌شود و با افرادی که بخواهند در فضای مجازی تهدید، فحاشی، ایجاد رعب و وحشت کرده و با سلاح سرد یا گرم قدرت‌نمایی کنند، به سرعت و با شدت برخورد می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین