کد خبر: ۷۰۷۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

موضع وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰/ امتحانات خرداد به تعویق می‌افتد؟

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سال گذشته کنکور با فاصله‌گذاری اجتماعی به بهترین شکل ممکن برگزار شد اظهار داشت: در شرایط حاد کرونایی ممکن است کنکور به تعویق بیفتد.
موضع وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰/ امتحانات خرداد به تعویق می‌افتد؟
آفتاب‌‌نیوز :

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه درحال حاضر با موضوعات کنکور سال ۱۴۰۰ و برگزاری امتحانات سال یازدهم و دوازدهم رو به رو هستیم اظهار داشت: برگزاری یا تعویق این آزمون‌ها بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

وی افزود: از نظر وزارت بهداشت برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین اولویت دارد به دلیل اینکه وزارت بهداشت همواره بر عدم ارتباط مستقیم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید دارد ولی در صورتی که برگزاری آزمون ضروری باشد تاکید دارد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌ها برگزار شود.

لاری خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز با همین چالش‌ها برای برگزاری کنکور مواجه بودیم که تصمیم بر این شد که تعداد حوزه‌های امتحانی افزایش یابد و نظارت‌های بهداشتی سختگیرانه اعمال شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته کنکور با فاصله‌گذاری اجتماعی به بهترین شکل ممکن برگزار شد اظهار داشت: در شرایط حاد کرونایی ممکن است کنکور به تعویق بیفتد و ستاد تصمیم خواهد گرفت که کنکور در شرایط بهتری برگزار شود.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعویق کنکور و برگزاری امتحانات خرداد ماه بستگی به شرایط شیوع بیماری در کشور بستگی دارد و تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص ستاد ملی مقابله با کرونا است هرچند وزارت بهداشت همواره بر رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی تاکید داشته و ما توصیه‌های لازم را در این خصوص ارائه می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین