کد خبر: ۷۰۷۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
پس از منع شدن از حضور در انتخابات ۱۴۰۰

طعنه محمد غرضی به شورای نگهبان

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری پیش بینی کرد که با توجه شرایط انتخاباتی کشور و نزدیکی آرای داوطلبان سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات به دور دوم کشیده شود.
طعنه محمد غرضی به شورای نگهبان
آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد غرضی روز چهارشنبه در واکنش به درخواست شورای نگهبان از وزارت کشور برای ساماندهی شرایط نام‌نویسی داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و اجرای بندهایی از قانون انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این موضوع در تشخیص شورای نگهبان است اما مردم را از تجربیات برخی از افراد که قصد خدمت دارند محروم می‌کند.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به شرط سنی ۴۰ تا ۷۵ سال قید شده در قانون انتخابات، ادامه داد: با اجرای این قانون، مردم به سمت داوطلبانی می‌روند که سوابق اجرایی برجسته‌ و کار اقتصادی شاخص در پرونده خود ندارند که در این شرایط وضعیت معیشت مردم آسیب می‌بینید.

غرضی درباره رقابت انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، افزود: رقابت میان داوطلبان وضعیت مطلوبی دارد ولی همه آنها حرف‌های مشابه هم می‌زنند و مشخص نیست تا چه اندازه وعده‌های آنها صحیح باشد که نیاز است با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره برنامه و وعده‌های داوطلبان انتخابات، نامزدها به این موضوع توجه و برنامه‌های توانمندی داشته باشند و با برنامه ریزی داوطلب ریاست جمهوری شوند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین