کد خبر: ۷۰۷۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

تکذیب ادعاهای کریمی‌قدوسی/ چرا مراجع قضایی سکوت می‌کنند؟

یک منبع آگاه در ریاست جمهوری با رد ادعاهای جواد کریمی قدوسی، گفت: از مراجع قضایی انتظار می‌رود در قبال بیان این گونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست، سکوت نکنند.
تکذیب ادعاهای کریمی‌قدوسی/ چرا مراجع قضایی سکوت می‌کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :

این منبع آگاه گفت: کریمی قدوسی متاسفانه در فضای سیاسی کشور به چوپان دروغگو معروف شده و اگر احیانا حرف راستی بزنند، مایه تعجب خواهد بود و باید نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، وی با رد اظهارات اخیر کریمی قدوسی افزود: حتی هم‌جناحی‌های وی هم عمدتا روی اظهارات ایشان حساب باز نمی‌کنند و اذعان دارند که وقتی ایشان ادعایی علیه کسی مطرح می‌کند به اعتبار تجارب متعدد دروغگویی و خلاف‌گویی ایشان در گذشته، ادعایش فاقد صحت، عقلانیت و حتی ظرافت‌های مرسوم دروغگویی است.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه ادعاهای کریمی قدوسی، ارزش پاسخ دادن ندارد، خاطرنشان کرد: نه از باب اهمیت اظهارات واهی و بی‌اساس فرد مورد نظر بلکه صرفا به دلیل ثبت در تاریخ، لازم به ذکر است که هر آنچه ایشان تحت عنوان نفوذ در ریاست‌جمهوری و برخی مدیران این نهاد به زبان آورده است، کذب محض و از اساس ساخته و پرداخته ذهن بیمار گوینده یا کسانی است که ظاهرا او را به سخره گرفته‌اند.

وی در پایان با انتقاد از رسانه‌هایی که به رغم سوابق متعدد دروغگویی و اظهارات خلاف واقع، همچنان به نشر اظهارات کریمی قدوسی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بدیهی است که نشر اظهارات ایشان، نشر اکاذیب به حساب می‌آید و به موجب قانون جرم است. از مراجع محترم قضایی انتظار می‌رود، در قبال بیان اینگونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست سکوت نکنند و وظیفه قانونی خود را در راستای قوانین مصرح کشور به انجام برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین