کد خبر: ۷۰۷۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

انتقاد تند فوتبالی‌ها از شستا

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید همه اهالی صاحب نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام هم در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند.
انتقاد تند فوتبالی‌ها از شستا
آفتاب‌‌نیوز :

خداداد افشاریان درخصوص واگذاری ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به شستا، اظهار داشت: این اتفاق شوک بزرگی را برای اهالی فدراسیون فوتبال به وجود آورد چرا که در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم. متاسفانه فضای خیلی سنگینی برای همه ایجاد شد. بی شک با این اتفاق خستگی به تن همه ما باقی ماند و ابتکار عمل و آرامش را در این مقطع از فدراسیون فوتبال گرفت. آن هم زمانی که فدراسیون فوتبال حساس ترین بازی‌ها را در پیش دارد و تمام هم و غم خود را برای این رقابت‌ها گذاشته است.

وی با اشاره به پرونده ویلموتس و اتفاقاتی که پس از آن برای فدراسیون فوتبال رخ داد، گفت: متاسفانه شاهد مشکلاتی بزرگی در این مقطع بودیم و به نظرم در حال حاضر زمان خوبی برای این توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال نبود. این اتفاقی که از فدراسیون فوتبال گذشته به ما ارث رسیده است. هیچ ارتباطی به فدراسیون جدید ندارد و میراث بدی در پرونده ویلموتس گذاشتند. مطمئنا تاوان سختی را هم جامعه بزرگ فوتبال بخاطر این موضوع خواهد داد.

سرپرست کمیته داوران تصریح کرد: واقعا افسوس می‌خوریم و اینطور به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال برای یک کشور دیگر است. در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی هستیم و به نظرم این یک خودزنی به تمام معنا است. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود در این راه گذاشته است که تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود کند. همه می‌دانیم که فوتبال یک بازی ساده و شیرین است ولی همه به این نکته واقفیم که صعود به جام جهانی آرزوی تک تک مردم سرزمین مان است. پس نه شستا و نه هیچ اداره دیگری نمی‌تواند این حلاوت و شیرینی را از ملت ایران بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: اگر می‌خواهیم آرامش و صلابت به فوتبال برگرددد، باید همه اهالی صاحب نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام هم در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند و در کنار یکدیگر با مجری‌گری شهاب الدین عزیزی خادم و اعضای هیات رئیسه این مشکل را از سر راه برداریم.

انتقاد تند فوتبالی‌ها از شستا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین