کد خبر: ۷۰۸۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

مرگ ۶ نفر در استان فارس

گزارش‌ پلیس از حوادث شبانه‌روز گذشته استان فارس حاکی از جان باختن سه نفر در پی لایروبی چاه در شهرستان قیروکارزین و همچنین کشته شدن سه نفر در آتش اختلاف مالی است.
مرگ ۶ نفر در استان فارس
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان قیرو کارزین در این باره گفت: سه نفر که برای لایروبی درون یک چاه ۲۰ متری رفته بودند، جان خود را از دست دادند.

پایگاه خبری پلیس پنجشنبه از قول سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که شخصی ۳۴ ساله برای لایروبی به داخل یک چاه ۲۰ متری رفته و دو نفر دیگر نیز زمانی که از وی خبری نشده است، به درون چاه رفتند که همگی به علت کمبود اکسیژن درون چاه، جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه اجساد از چاه خارج و به سردخانه انتقال داده شد، از شهروندان خواست همواره نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی، اورژانس و پلیس تماس بگیرند.

شهرستان قیروکارزین به مرکزیت شهر قیر در فاصله ۱۶۹ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع است.

اختلاف مالی منجر به قتل سه نفر در شیراز شد

رییس پلیس آگاهی استان فارس نیز اعلام کرد: اختلاف مالی بین سه نفر در شهر شیراز، منجر به قتل آن‌ها شد.
سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیر اندازی در یکی از خیابان های شهر شیراز، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران به محض ورود به محل درگیری با جسد یک نفر در پاگرد راه پله طبقه اول ساختمان مواجه می شوند، افزود: در بررسی های بیشتر مأموران انتظامی و ورود به آپارتمان، آثار درگیری و شکستن گلدان ها مشاهده و جسد دو نفر دیگر نیز کشف شد.

سرهنگ حبیبی افزود: با حضور عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جامعی انجام و در نهایت مشخص شد که دو برادر۲۳ و ۳۱ ساله بر سر مسائل مالی با فردی ۵۲ ساله، اختلاف داشتند و برای حل موضوع وی را به منزل خواهرشان دعوت کردند.

وی با بیان اینکه این موضوع در نهایت منجر به درگیری سه نفر حاضر در منزل شد، گفت: در این راستا، این افراد یکدیگر را مورد اصابت چاقو قرار دادند و یکی از برادران به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برادر دیگر نیز، فرد ۵۲ ساله را در حالی که مجروح شده و قصد فرار داشت را در راه پله با گلوله هدف قرار داد و به قتل رساند و پس از بازگشت به منزل با استفاده از اسلحه شکاری در اختیار خود و شلیک گلوله اقدام به خودکشی کرد و به زندگی اش پایان داد.

سرهنگ حبیبی گفت: خشم و عصبانیت و عکس العمل لحظه‌ای باعث وقوع اتفاقات ناگواری می شود، بنابراین باید از این قبیل حوادث درس بگیریم و هیچگاه در وضعیتی که بنا به هر دلیلی در موقعیت تنش‌زا قرار داریم، عجولانه واکنش نشان ندهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین