کد خبر: ۷۰۸۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

‍ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه "پرداخت وام و کاریابی"

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه پرداخت وام و پیدا کردن کار اقدام به کلاهبرداری دو میلیارد ریالی از طعمه های خود کرده بود.
‍ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه
آفتاب‌‌نیوز :

سردار جمال سلمانی اظهار کرد: پس از چند مورد شکایت با موضوع کلاهبرداری رایانه ای، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان پرونده در تحقیقات به عمل آمده عنوان کردند برای دریافت تسهیلات و کاریابی اقدام به درج آگهی در فضای مجازی کرده اند که شخصی با آنها تماس گرفته و اعلام کرده با توجه به نفوذی که در ادارات و سرپرستی بانک ها دارد، قادر است وام مورد نظر و شغل مناسب را برای آنها پیدا کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، این فرد با خودروهای مدل بالا و گرانقیمت با آنها ملاقات داشته و پس از جلب اعتمادشان و به بهانه دریافت تسهیلات مورد نیاز و پیدا کردن شغل مناسب برای آنها اقدام به دریافت دو میلیارد ریال از طعمه های خود کرده بود.

سلمانی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی متهم مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در محل سکونتش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های ابتدایی منکر جرم خود بود، اما در ادامه و پس از مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری میلیاردی خود به بهانه پرداخت تسهیلات و کاریابی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این فرد با صدور قرار وثیقه راهی زندان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین