کد خبر: ۷۰۸۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
وعده‌های خلاف مسئولان

چرا خبری از واریز بخش دوم سود سهام عدالت نیست؟!

واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ درحالی دو مرحله ای شد که با گذشت حدود دو ماه از پرداخت مرحله نخست، هنوز خبری از واریز بخش دوم این سود نیست.
چرا خبری از واریز بخش دوم سود سهام عدالت نیست؟!
آفتاب‌‌نیوز :

سود سهام عدالت سال های ۱۳۹۵، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ طی یک مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد اما قرار شد سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸، طی دو مرحله به حساب سهام داران واریز شود.

بر این اساس، مرحله نخست در ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۹۹ صورت گرفت و افراد ۵۰ درصد سود سهام خود را دریافت کردند. البته هر فرد به میزان سهامی که داشت سود دریافت کرد. برای مثال سود تعلق گرفته به مشمولی که ارزش اولیه سهام عدالتش ۴۵۲ هزار تومان است، حدود ۱۶۸ هزار تومان بود که نیمی از این مبلغ را در اسفند ماه دریافت کرد.

در این راستا، قرار شد مرحله دوم سود در سال جدید واریز شود و حتی وعده داده شده بود این اتفاق قبل از ماه مبارک رمضان رخ دهد. اما مبلغ باقی مانده واریز نشد و آنطور که حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در اواخر فروردین ماه توضیح داده بود، این شرکت در انتظار دریافت سود از سوی شرکت ها بود.

البته فهیمی، تقریبا یک ماه بعد از صحبت مذکور اعلام کرد که احتمالا نام پنج شرکتی که تا کنون سود سهام عدالت را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند، اعلام خواهد شد.

حال، با گذشت حدود یک هفته از وعده مذکور، هنوز نه بخش دوم سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شده و نه نام شرکت هایی که در پرداخت سود بدقولی کرده اند، اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین