کد خبر: ۷۰۸۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

می‌ترسیم رأی‌‌دهندگان را هم ممیزی کنند!

چیزی که برخی حضرات از قدیم به دنبالش بودند، یک انتخابات کنترل شده با برنده از پیش مشخص! بود یک جور انتخابات که هم برگزار بشود و هم در دایره تصمیم ما باشد.
می‌ترسیم رأی‌‌دهندگان را هم ممیزی کنند!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی با این مقدمه نوشت: در خبرها می‌خوانیم متولیانی که فقط شأن نظارتی دارند به‌گونه‌ای مصوبه می‌گذارند و سخن می‌گویند و استمرار استصواب را حتی در مناظرات هم جاری می‌دانند که هرکس بشنود متوجه می‌شود که قصه چیست. می‌ترسیم به همین شیوه پیش برود، رای‌دهندگان را هم ممیزی کنند!

آدم می‌ماند که اگر این همت که در کار کاهش شور انتخاباتی است تغییر مسیر می‌داد و با نظرات رهبر انقلاب مبنی بر انتخابات حداکثری، همسو می‌شد "چه می‌شد".

راستی از یاد برده‌اند مسئولان محترم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها و بارها با تأکید بر حضور حداکثری، راه بر این نگاه بسته‌اند؟ ان‌شاالله این بار هم چنین شود و ما با انتخاباتی حداکثری، دگر باره پشتوانه مردمی نظام برخاسته از انقلاب را فرادید جهانیان بگذاریم. باورمندان انتخابات بسته و حداقلی و تلاشگران این وادی بدانند که اندازه مشروعیت ما را با ترازوی حضور مردم می‌سنجند. به این هم دلخوش نباشند که می‌شود از کرونا سپری ساخت برای توجیه انتخابات کم‌رمق و حداقلی که دیگران در همین شرایط و حتی شرایط بدتر از ما به لحاظ فراگیری کرونا، انتخابات حداکثری برگزار کردند.

نمونه‌اش همین آمریکای فلان، فلان شده که رکورد حضور را شکستند. در انتخاباتی که می‌گویند حضور مردم، در 120 سال گذشته بی‌سابقه بوده است. اینجا هم می‌شود و حتی باید چنین اتفاقی بیفتد تا پس از حماسه حضور مردمی، نظام و انقلاب، با تجدید قوا وارد مرحله‌ای نوین شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
1
رای ، رای دهندگان را سالهاست ممیزی می کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین