کد خبر: ۷۰۸۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

آغاز واکسیناسیون تیم ملی فوتبال از فردا

با موافقت وزارت بهداشت، مرحله نخست واکسیانسیون تیم ملی فوتبال ایران با حضور برخی از بازیکنان داخلی از فردا در کمپ تیم‌های ملی انجام می‌شود.
آغاز واکسیناسیون تیم ملی فوتبال از فردا
آفتاب‌‌نیوز :

با موافقت وزارت بهداشت و ستاد مقابله با ویروس کرونا، واکسن لازم برای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی بحرین اختصاص یافت و همه کاروان تیم ملی در این اردو، در دو مرحله واکسینه خواهند شد.

مرحله نخست واکسیانسیون ملی‌پوشان از فردا (20 اردیبهشت) با حضور برخی از بازیکنان داخلی آغاز می‌شود و رفته رفته و با ملحق شدن بازیکنان خارجی، مرحله نخست به پایان می‌رسد. دوز دوم این واکسن نیز برای بازیکنان و افرادی که مرحله نخست را زودتر انجام داده‌اند، قبل از اعزام به بحرین انجام خواهد شد.

واکسیناسیون برای اساس لیست ارائه شده به وزارت بهداشت و براساس کد ملی انجام می‌شود. ملی‌پوشانی که در کشورهایی مانند چین، روسیه یا قطر واکسینه شده باشند، از این موضوع معاف خواهند شد.

در حال حاضر واکسن فقط برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان در نظر گرفته شده است و شاید در ماه‌های آینده و با طولانی شدن واکسیناسیون، سایر تیم‌های ملی به منظور حضور در مسابقاتی مانند جام جهانی فوتسال، با موافقت وزارت بهداشت در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین