کد خبر: ۷۰۸۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶

مجیدی: چه اصراری دارید بدانید کدام بازیکن تمدید می‌کند؟

سرمربی استقلال می‌گوید مسوولیت باخت مقابل ذوب آهن را برعهده می‌گیرد.
مجیدی: چه اصراری دارید بدانید کدام بازیکن تمدید می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن که با شکست ۲ بر صفر این تیم به پایان رسید، اظهار کرد: باتوجه به این که تیم ما خسته بود، خوب بازی کردیم. متاسفانه روز بد فوتبال بود و ما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. ذوب‌آهن در نیمه اول یک موقعیت گل داشت که به گل رسید و در نیمه دوم روی یک ضد حمله به ما گل زد. با وجود تمام مشکلاتی که در این بازی بود، بازیکنان‌مان خوب بازی کردند و تنها نکته منفی بازی این بود که نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

او افزود: هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول به شکلی است که با چند نتیجه شرایط تغییر می‌کند. در مورد داربی باید بگویم که این بازی همیشه حساس است و امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران دو تیم لذت ببرند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نمایش تیمش در این دیدار تحت تاثیر بازی داربی بوده؟ گفت: من به عنوان سرمربی تیم به داربی فکر نمی‌کردم ولی مصدومیت دو بازیکن کلیدی و محرومیت آن‌ها باعث شد که با ترکیب متفاوتی بازی کنیم. بازیکنانم خوب بازی کردند و تمام مسوولیت شکست را به عهده می‌گیرم.

مجیدی در ادامه درباره استفاده از شیخ دیاباته در پست‌های مختلف بیان کرد: ما خودمان می‌دانیم که از شیخ دیاباته در کدام پست استفاده کنیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که خواهان تمدید قرارداد با کدام بازیکنان است؟ اظهار کرد: شما چه اصراری دارید که بدانید چه کسانی تمدید می‌کنند؟ تمام تمرکز ما روی بازی آینده با پرسپولیس است. حرف نزده را همیشه می‌توان زد ولی مسوولیت باخت در این بازی را به عهده می‌گیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
نه؛ تو رو خدا می خوای من به عهده بگیرم!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین