کد خبر: ۷۰۸۵۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

زن مطلقه را مردی که با او رابطه داشت در چاه انداخت؟

اوایل اردیبهشت زن جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن خواهر 38 ساله‌اش خبر داد.
زن مطلقه را مردی که با او رابطه داشت در چاه انداخت؟
آفتاب‌‌نیوز :

او گفت: منیژه مدتی قبل از همسرش جدا شده بود و به تنهایی زندگی می‌کرد. البته این اواخر در اینستاگرام با پسری به‌نام شاهین آشنا شده بود. آن‌طور که منیژه می‌گفت آنها می‌خواستند باهم ازدواج کنند. زن جوان ادامه داد: از دیروز هر چه به تلفن خواهرم زنگ می‌زنم، در دسترس نیست و نمی‌توانم او را پیدا کنم. به مقابل خانه‌اش رفتم، اما در را باز نکرد. همسایه‌ها می‌گفتند که از دیروز او را ندیده‌اند. از طرفی آخرین باری که با منیژه صحبت کردم به من گفت که با شاهین قرار ملاقات دارد.

ردپای یک مرد
با شکایت زن جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره آگاهی آغاز شد. اما هیچ رد و اثری از او در دست نبود. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان به دستور بازپرس عظیم سهرابی به سراغ پسر جوان رفتند. اما شاهین مدعی شد که از سرنوشت منیژه بی‌خبر است و خودش نیز نگران او است.

مرد جوان گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با او آشنا شدم و کم کم رابطه‌مان صمیمی‌تر و به او علاقه‌مند شدم. آن روز قرار بود با منیژه بیرون برویم، اما برایم کاری پیش آمد و مجبور شدم که قرارم را کنسل کنم. به همین دلیل به منیژه خبر دادم و بعد از آن هم دیگر خبری ندارم. چندین بار به او زنگ زدم اما تلفنش در دسترس نبود و همین مسأله باعث نگرانی‌ام شده بود.

اظهارات ضد و نقیض مرد جوان، برای بازپرس جنایی و تیم تحقیق راضی کننده نبود و به همین دلیل تحقیقات از او ادامه یافت. بررسی‌ها برای یافتن زن جوان ادامه داشت تا اینکه این بار شاهین ادعای جدیدی را مطرح کرد: آن روز منیژه را دیدم و باهم به باغ یکی از دوستانم در جاجرود رفتیم. من برای خرید از باغ خارج شدم اما وقتی به باغ برگشتم متوجه شدم که منیژه نیست. از دوستانم سراغ منیژه را گرفتم آنها گفتند که فکر می‌کردیم با تو بیرون آمده است. هر چه به جست و جو برای یافتن او پرداختیم بی‌نتیجه بود. نمی‌دانم چه اتفاقی برای او رخ داده است. با اظهارات جدید متهم، مأموران راهی باغ‌های جاجرود شدند. شاهین چندین باغ را به مأموران نشان داد که هیچ کدام از آنها باغی نبود که او مدعی ناپدید شدن منیژه در آن بود. در نهایت هم مدعی شد به خاطر تاریکی شب و اضطراب محل دقیق باغ را به یاد ندارد. اما همین تناقضات ظن مأموران را به وی بیشتر کرد.

کشف جسد در چاه
در حالی که تحقیقات برای مشخص شدن سرنوشت نامعلوم زن جوان ادامه داشت، مرد میانسالی روز گذشته با پلیس تماس گرفت و گفت: من در جاجرود باغدار هستم. چند روزی است که متوجه بوی نامطبوعی از داخل باغم شدم. امروز به‌دنبال بو به چاه 25 متری داخل باغ رسیدم.

به‌دنبال این تماس، مأموران پلیس راهی محل شده و داخل چاه جسد زن جوان را درحالی پیدا کردند که دست‌هایش از پشت بسته شده بود. معاینات متخصصان پزشکی قانونی نیز علت اولیه مرگ را خفگی اعلام کرد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

با کشف جسد زن جوان، راز ناپدید شدن او برملا شد اما شاهین همچنان منکر قتل بود. وقتی تحقیقات از وی از سر گرفته شد او این‌بار سناریوی دیگری را مطرح کرد.

متهم گفت: با منیژه قرار گذاشتیم و باهم به باغ رفتیم. آن شب میهمانی بود و می‌خواستیم درباره زندگی آینده و ازدواج باهم صحبت کنیم. اما بین من و منیژه دعوا شد و او هم با عصبانیت باغ را ترک کرد. چون خیلی عصبانی بودم به‌دنبال او نرفتم، با خودم گفتم جایی برای رفتن ندارد و آرام که شد برمی گردد. اما تصورم اشتباه بود و از منیژه خبری نشد، تلفن همراهش هم در دسترس نبود. اوایل فکر می‌کردم چون از من دلخور است تلفنش را خاموش کرده اما بعد متوجه شدم گمشده است.

با اینکه شاهین همچنان منکر جنایت است، اما اظهارات متفاوت و تناقض‌گویی‌هایش در رابطه با زن جوان و مدارک و شواهد پلیسی نشان می‌دهد که او در این جنایت دست دارد.

به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
آفتاب !
1-خانواده همسرم مرا متهم می کنند که دخترم از یک رابطه نامشروع به دنیا آمده
2-زن مطلقه را مردی که با او رابطه داشت در چاه انداخت؟
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
رابطه با مرد نامحرم و ناشناس چرا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین