کد خبر: ۷۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

طرح نامه "استیضاح" شهردار کرمانشاه/ هفته آینده جلسه استیضاح برگزار می‌شود

رییس شورای شهر کرمانشاه از طرح نامه استیضاح شهردار در جلسه شورا خبر داد.
طرح نامه
آفتاب‌‌نیوز :

طیب حیدری گفت: در جلسه روز گذشته(19 اردیبهشت) شورا نامه استیضاح شهردار کرمانشاه که به امضای چهار عضو شورا رسیده، طرح شد.

وی افزود: این اعضا سوالاتی طرح کرده اند که شهردار در جلسه جوابگوی آنها نبوده، بنابراین این نامه به امضای این چهار عضو رسیده و در جلسه شورا طرح شد.

حیدری گفت: با طرح این نامه بعد از صحبت های روز گذشته اعضا نهایتا یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح برگزار خواهد شد و شهردار باید در جلسه حضور داشته و پاسخگوی اعضا باشد.

رییس شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: معتقدم در این شرایط استیضاح شهردار اصلا به صلاح شهر نیست و عملا چون زمانی تا پایان عمر این دوره شورا نمانده باید این کار به عهده شورای آینده گذاشته شود، اما چون بحث تمکین به قانون است ماهم تمکین کرده و نامه اعضا را طرح کردیم و تاریخ جلسه استیضاح را هم مشخص کردیم.

وی افزود: در جلسه استیضاح چنانچه اعضا از پاسخ های شهردار قانع نشوند استیضاح ایشان به رای گذاشته می شود و اگر دو سوم اعضا یعنی هشت عضو شورای شهر رای دهند، شهردار استیضاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: استیضاح در شرایط فعلی شیرازه شهرداری را از هم می پاشد و به شخصه با انجام این کار مخالفم، اما بحث قانون و تمکین به آن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین