کد خبر: ۷۰۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

رئیس دفتر کاخ سفید: در انتخابات ۲۰۲۴ نباید ترامپ را دست‌کم گرفت

رئیس دفتر کاخ سفید در مصاحبه‌ای با پایگاه آکسیوس تاکید کرد، رئیس جمهور کنونی آمریکا نباید در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دونالد ترامپ را به عنوان یک رقیب انتخاباتی دست‌کم بگیرد.
رئیس دفتر کاخ سفید: در انتخابات ۲۰۲۴ نباید ترامپ را دست‌کم گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

رون کلین، رئیس دفتر کاخ سفید گفت: اگر دونالد ترامپ تصمیم بگیرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود، نمی‌خوام قصد او را به عنوان یک رقیب انتخاباتی دست‌کم بگیرم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  وی افزود: جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ از سابقه‌اش در دوره نخست ریاست جمهوری‌اش سود خواهد برد. امیدوارم بایدن بتواند سابقه قوی و درخشانی را در کارنامه خود ثبت کند تا همین امر به او اجازه دهد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ مجددا پیروز شود.

همین آرزوهای مشابه به کمپین ترامپ در سال ۲۰۱۹ میلادی نیرویی تازه بخشیده بود. با این حال، ظاهرا پاندمی بی‌سابقه کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰ بر تمامی اعمال و کارهای قبلی از جمله نرخ بالای رشد اقتصادی سایه افکند.

ترامپ از زمان خروجش از کاخ سفید بارها اشاره کرده که احتمالا به دنبال انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۴ است اما تاکنون از ارائه یک پاسخ شفاف و قاطعانه به این سوال که آیا مجددا برای پست ریاست جمهوری کاندید می‌شود یا خیر اجتناب کرده است. بایدن نیز به نوبه خود اظهار داشته که "انتظارش" این است که برای انتخابات ۲۰۲۴ کاندیدا شود اما تاکید دارد که تاکنون هیچ برنامه قطعی برای آینده ندارد.

بایدن در ماه مارس گفته بود: من به سرنوشت به شدت اعتقاد دارم. من هرگز قادر نبوده‌ام برای چهار سال و نیم یا سه سال و نیم آتی برنامه‌ریزی کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین