کد خبر: ۷۰۸۸۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

مرگ یک کودک بخاطر تیراندازی پلیس در ایرانشهر

سرهنگ کیخا گفت: خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف و ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل می گیرد که با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری شدند. با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی مذکور بوده اند که متأسفانه بر اثر این تیر اندازی ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت کرد.
مرگ یک کودک بخاطر تیراندازی پلیس در ایرانشهر
آفتاب‌‌نیوز :

ماموران انتظامی ایرانشهر با سوداگران مرگ درگیر شدند
ماموران انتظامی ایرانشهر با سوداگران مرگ درگیر شدند
زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ظهر امروز در محور ایرانشهر- بمپور با سوداگران مرگ درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از درگیری مسلحانه مأموران انتظامی این شهرستان با سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا عصردوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد مقارن ظهر امروز هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی میدان امام حسین(ع) ایرانشهر (خروجی شهرستان بمپور) به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده ابتدا از سرعت خودرو کاسته و وانمود کرده که قصد متوقف ساختن خودرو را دارد ولی ناگهان با سرعت هر چه تمام یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیرگرفته و به سمت روستای محمدان متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: بلافاصله مأموران برای متوقف ساختن خودرو ،آن را تعقیب که در همین حین یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس کرده که در پی تیراندازی های مکرر به سمت خودروی انتظامی، مأموران نیز در عکس العملی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی به سمت خودرو ی مذکور کردند.

سرهنگ کیخا افزود: در نهایت خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف و ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل می گیرد که با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری شدند.

وی اظهار داشت: با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی مذکور بوده‌اند که متأسفانه بر اثر این تیر اندازی‌ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
4
بیچاره کودک بی گناه !!!
آآفتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
5
آفتاب خسته نباشی خبر با 24 ساعت تاخیر گذاشتی . مطمئنی همینطور بوده که شما نوشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
2
10
سانسورچی های رسانه ملی کجان... واسه جرج فلوید تا سالگردش که مشکی پوش بودن.نمیتونستن نفس بکشن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ما نباید نیروی انتظامی رو تضعیف یکنیم.. نیروی انتظامی هرکاری دوست داشته باشه اجازه داره انجام بده.. خودش قانون بنویسه .. اصن هرکاری.. هرکس هم مخالفه جمع کنه بره..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین