کد خبر: ۷۰۸۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

لیونل مسی-بارسلونا؛ تمدید قرارداد نزدیک است

اسپورت مدعی شد مذاکرات جدی برای تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا آغاز شده و ممکن است طی هفته های آینده این اتفاق نهایی شود.
لیونل مسی-بارسلونا؛ تمدید قرارداد نزدیک است
آفتاب‌‌نیوز :

در تابستان گذشته بود که یکی از غیرمنتظره ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و اسطوره باشگاه بارسلونا، به شکل رسمی خواهان جدایی از این تیم شد و اعلام کرد که قصد ندارد به همکاری خود با بلوگرانا ادامه دهد و می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

مسی تمام تلاش خود را برای جدایی از بارسا انجام داد اما نهایتاً این باشگاه و رئیس وقت آن یعنی جوزپ بارتومئو اجازه جدایی او را صادر نکردند تا برنده شش باره توپ طلا حداقل یک فصل دیگر به کار خود در نوکمپ ادامه دهد.

هنوز هم آینده لیونل مسی یک ابهام بزرگ به حساب می‌آید. با این حال طی هفته های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که احساس این بازیکن نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده و او حالا در بارسلونا خوشحال تر است. از طرفی گفته می‌شود که جوانان حاضر در ترکیب این فصل بارسا لئو مسی را امیدوار و نظر او را درباره ادامه کار در این تیم برای کسب جام ها تغییر داده اند.

در همین ارتباط اسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که مذاکرات بارسلونا و مسی برای تمدید قرارداد وارد فاز جدی تری شده است. مذاکراتی بین خورخه مسی(پدر لیونل مسی) و رئیس باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا در جریان بوده که ادامه دار خواهد بود و به طور کلی می‌توان گفت که لیونل مسی به تمدید با باشگاه کاتالانی نزدیک شده است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین