کد خبر: ۷۰۸۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

کومان: می‌دانم شاید از بارسا اخراج شوم / قهرمانی دیگر دست ما خارج شد

سرمربی بارسلونا پس از تساوی عجیب مقابل لوانته اظهار داشت که جایگاهش به عنوان مربی در این تیم متزلزل است.
کومان: می‌دانم شاید از بارسا اخراج شوم / قهرمانی دیگر دست ما خارج شد
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در دیدار هفته سی و ششم لالیگا، بارسلونا مقابل لوانته به تساوی 3 بر 3 رسید تا شانس قهرمانی این تیم به حداقل برسد.

این تیم که در نیمه اول 2 بر صفر از حریف پیش بود، 2 بار کامبک خورد تا یک نمایشی ضعیف از مسی و یارانش ثبت شود.

رونالد کومان در نشست خبری پس از مسابقه گفت: سخت است بتوانم در خصوص این بازی حرف بزنم. ما در نیمه اول خوب بودیم، ریتم خوبی داشتیم و مالکیت را از آن خود داشتیم اما در نیمه دوم حریف ما را سورپرایز کرد و ما نیز در خط دفاعی خیلی هوشیار بازی نکردیم. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد تغییر دادن ریتم بازی بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل در نیمه دوم لوانته سوار بر بازی شد.

وی ادامه داد:‌ما در رقابت سختی قرار داریم که باز‌ی‌ها زیادی دارد. به نظرم تیم می‌توانست این سختی را تحمل کند و اشکال اینجا بود که در نیمه دوم لیگ، تیم آن ثبات و شدت همیشگی را نداشت. قهرمانی از دست ما رفته و وابسته به حریفان است ولی ما سعی داریم تا انتهای مسابقات به برتری دست یابیم ولی قهرمانی برای دیگر خیلی سخت است.

کومان تصریح کرد: به عنوان یک مبربی باید بگویم، مسئولیت این نتایج من هستم. ما به اندازه کافی قدرتمند نبودیم. امیدوار بودیم که بازی با برتری 2 بر صفر ما تمام شود ولی این اتفاق رخ نداد.

سرمربی بارسلونا در خصوص آینده کاری خود نیز گفت: من در جریان هستم که جایگاهم متزلزل است. مثل همیشه برای تمام مربیان مخصوصا بعد از چنین مسابقه‌ای. من نمیدانم چه اتفاقی می‌افتد ولی می‌گویم که بارسلونا برای بازی بعدی خودش را به سختی آماده خواهد کرد.

کومان تعویض سرخیو روبرتو در دقایق پایانی مسابقه را نیز به دلیل مصدومیت خواند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین