کد خبر: ۷۰۸۹۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

ارتباط نامناسب دختر و عروس سابق ترامپ با ماموران سرویس مخفی آمریکا

کارول لئونیگ خبرنگار روزنامه واشنگتن پست در کتاب جدید خود از ارتباط برخی از اعضای خانواده دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نهاد امنیتی تحت نظارت دولت فدرال در این کشور پرده برداشت.
ارتباط نامناسب دختر و عروس سابق ترامپ با ماموران سرویس مخفی آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

تارنمای هیل نوشت: ونسا ترامپ همسر سابق جونیور (پسر ارشد ترامپ) و تیفانی دختر کوچک ترامپ به شکل نامناسب و یا حتی خطرناکی در زمان ریاست جمهوری ترامپ با ماموران سرویس مخفی آمریکا در ارتباط نزدیک بوده اند.

بر اساس نسخه ای از این کتاب تحت عنوان «شکست صفر: ظهور و سقوط سرویس مخفی» که در اختیار روزنامه گاردین قرار گرفته است، ماموران سرویس مخفی گزارش داده اند که ونسا ترامپ با یکی از ماموران نهاد امنیتی آمریکا قرار ملاقات گذاشته است.

گاردین به نقل از نویسنده این کتاب نوشت: مامور درگیر در این رابطه با برخورد انضباطی مواجه نشده است زیرا نه او و نه سرویس مخفی رسما در آن مقطع محافظ رسمی ونسا ترامپ نبودند.

نویسنده افزود تیفانی دختر دونالد ترامپ از همسر دومش مارلا میپلز هم بعداز قطع رابطه با نامزد خود زمان زیادی را که عادی نبوده با مامور مخفی محافظ جانش سپری کرده است.

گاردین خاطرنشان کرده که ماموران سرویس مخفی اجازه ندارند با کسانی که محافظ جان آنها هستند روابط شخصی برقرار کنند زیرا ممکن است احساسات آنها بر وظیفه ای که بر دوش دارند غلبه کند.

تیفانی ترامپ و مامور مربوطه گفته اند که اتفاق خاصی رخ نداده و اشاره کرده اند که ماموران سرویس مخفی می توانند با افرادی که در قبال آنها مسئولیت دارند مدتی را به تنهایی سپری کنند.

سرویس مخفی آمریکا در بیانیه ای به تارنمای هیل گفت: این نهاد از انتشار این کتاب که به تکرار چالش های گذشته این نهاد می پردازد آگاه است. نیروهای ماهر سرویس مخفی اکنون و در طول تاریخ ۱۵۶ ساله خود به شکل موفقیت آمیزی خود را وقف ماموریت های محافظتی و تحقیقاتی کرده اند.

لئونیگ گزارش داده که هنوز معلوم نیست ترامپ از نگرانی ها درباره ارتباط ماموران سرویس مخفی با دختر و عروس سابقش آگاه است یا نه.

نویسنده در کتاب خود آورده است که ترامپ ظاهرا به دنبال انفصال از خدمت مامورانی از سرویس مخفی بود که محافظ جان خانواده او بوده اند و دلیلش نیز این بود که آنها برای داشتن چنین ماموریتی بسیار چاق یا کوتاه قد هستند.

وی گفته بود که می خواهد این ماموران چاق و فربه کنار بروند؛ ظاهرا به نظر می رسید که او کارکنان امنیتی دفتر کارش را با ماموران سرویس مخفی اشتباه گرفته است. گفته می شود ترامپ یک بار گفته بود که «آنها چطور می توانند از جان من و خانواده ام محافظت کنند در حالی که نمی توانند در یک خیابان بدوند؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
4
شما بفکرارتباط نامناسب سران ۳قوه باشیدکه باعث رکود و بدبختی ملت شده
بخاطردخالت ومانع تراشی درکاریکدیگرتمام توان شان صرف تخریب یکدیگرشده وهیچکدام هیچ تصمیم به موقعی نمیتوانندبگیرند، ارتباط عروس ودخترترامپ چه فرقی به حال ما دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
این سایت "آفتاب" خانواده ترامپ را رها نمی کند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین