کد خبر: ۷۰۹۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
تبلیغات

شستن موکت در بهترین قالیشویی‌ها

شستن موکت در خانه کار چندان ساده‌ای نیست و از آن جایی که از این کفپوش برای پوشاندن سطوح عریض تری نسبت به فرش استفاده ‌می‌شود، این کار ‌می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد. از طرف دیگر استفاده از شوینده‌های نامناسب نیز ‌می‌تواند رنگ ‌موکت شما را کم رنگ کرده و به بافت آن آسیب برساند. از این رو کمک گرفتن از قالیشویی موکت می‌تواند انتخاب مناسب برای شما باشد.
شستن موکت در بهترین قالیشویی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

موکت‌ها نیز همانند فرش‌ها انواع مختلفی دارند و از همین رو شست و شوی موکت نیز با توجه به جنس و رنگ آن متفاوت است. تا چند سال گذشته تنوع موکت‌ها بسیار محدودتر بود و موکت به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین کفپوش‌ها شناخته می‌شد، اما امروزه موکت‌های متنوعی در فروشگاه‌ها ارائه ‌می‌شوند که هر کدام قیمت و طراحی متفاوتی دارند. در بسیاری از مواقع قیمت و حتی ظاهری موکت‌ها سطوحی بسیار بالاترو باکیفیت تر از فرش‌های ماشینی دارند و از همین رو تمیز کردن آنها نیز نیاز به مراقبت و دقت بیشتری دارد. کمک گرفتن از بهترین قالیشویی ‌می‌تواند به شما کمک کند تا موکت‌های خود را با بهترین کیفیت و بدون تغییر شکل بشویید. در ادامه این مطلب می‌توانید با ویژگی های یک قالیشویی خوب آشنا شوید.

چرا باید از خدمات قالیشویی موکت استفاده کنید؟

شستن موکت در خانه کار چندان ساده‌ای نیست و از آن جایی که از این کفپوش برای پوشاندن سطوح عریض‌تری نسبت به فرش استفاده ‌می‌شود، این کار ‌می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد. از طرف دیگر استفاده از شوینده‌های نامناسب نیز ‌می‌تواند رنگ ‌موکت شما را کم رنگ کرده و به بافت آن آسیب برساند. از این رو کمک گرفتن از قالیشویی موکت می‌تواند انتخاب مناسب برای شما باشد. در بسیاری از قالیشویی‌ها برای شستن موکت‌ها از روش خشکشویی استفاده ‌می‌شود. در این روش موکت‌ها به وسیله مواد شوینده مخصوصی توسط دستگاه‌های وکیوم قدرتمند شسته ‌می‌شوند و در مرحله بعد درست قبل از این که رطوبت به عمق موکت نفوذ کند، تمام ماده شوینده و رطوبت حاصل از آن توسط دستگاه جذب ‌می‌شود.

شستن موکت در بهترین قالیشویی‌ها

در بسیاری از مواقع برای از بین بردن لکه‌ها و تمیزی کامل موکت این کار ۲ تا ۳ بار تکرار ‌می‌شود. استفاده از این روش از آسیب رسیدن به موکت شما جلوگیری ‌می‌کند و از پخش شدن رنگ و کم رنگ شدن طرح موکت نیز جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر یکی دیگر از مهم ترین مزیت‌های کمک گرفتن از قالیشویی تهران، این است که شما ‌می‌توانید بعد از چند ساعت ‌شست و شوی موکت به راحتی از آن استفاده کنید. زیرا در این روش رطوبت زیادی به موکت جذب نمی‌شود و به همین دلیل موکت بعد از شستن نیز زمان زیادی برای خشک شدن لازم ندارد.

بهترین قالیشویی موکت چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر قصد دارید موکت‌های خانه و یا محل کار خودتان را برای ‌شست و شو به یک قالیشویی موکت بسپارید، بهتر است ابتدا با ویژگی‌های بهترین قالیشویی موکت آشنا شوید.

شستن موکت در بهترین قالیشویی‌ها

به سرعت عمل قالیشویی موکت توجه کنید

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که باید قبل از سپردن موکت‌های خود به قالیشویی مد نظر داشته باشید، سرعت عمل قالیشویی است. اگر برای ‌شست و شوی موکت‌ها از قالیشویی کمک بگیرید که افراد با تجربه و مجرب در آن فعالیت ‌می‌کنند، ‌شست و شوی موکت‌های شما نیز در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد. بسیاری از قالیشویی‌ها خدمات ‌شست و شوی موکت را در محل شما نیز انجام ‌می‌دهند. از همین رو در نظر گرفتن زمان ‌بندی این شرکت‌ها قبل از دریافت خدمات اهمیت زیادی دارد.

به کیفیت شست‌ و شوی موکت‌ها توجه کنید

در اکثر مواقع برای ‌شست و شوی موکت در قالیشویی از روش خشکشویی استفاده می‌شود. برای این کار لازم است که بهترین قالیشویی که به آن مراجعه می‌کنید به دستگاه‌های مناسبی مجهز باشد و از افراد کمک بگیرد که دارای تخصص و تجربه کافی هستند. به یاد داشته باشید که نوع ‌شست و شوی هر نوع موکت به روش متفاوت انجام می‌شود. بنابراین تشخیص جنس و انتخاب روش مناسب برای شستشوی موکت باید به وسیله اپراتور انتخاب شود و سپس موکت با فشار و شدت مناسبی توسط دستگاه ‌شست و شو می‌شود.

از شرکت‌های برای ‌شست و شوی موکت کمک بگیرید که سلامت موکت را تضمین می‌کنند

شستن موکت در بهترین قالیشویی‌ها

شاید در ظاهر موکت‌ها چندان حساس به نظر نرسند اما باید بدانید که در اکثر مواقع ‌شست و شوی موکت نسبت به فرش سخت تر است و از آن جایی که موکت‌ها آسیب پذیرتر هستند، باید حتماً توسط فردی باتجربه و ماهر شسته شوند. قبل از سپردن موکت‌های خود به بهترین قالیشویی در تهران، بهتر است شرکت‌هایی را انتخاب کنید که به شما ضمانت ‌می‌دهند که در روند ‌شست و شوی موکت هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. در واقع استفاده از تجهیزات مناسب در کنار افرادی ماهر یک قدم‌ مهم ‌برای انتخاب بهترین قالیشویی تهران است. کمک گرفتن از یک قالیشویی خوب و باتجربه، می‌تواند به شما کمک کند تا کلیه مشکلات و لکه‌های موجود در موکت را برطرف کنید و شست و شوی موکت خود را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهید.

اگر قصد دارید موکت‌های خود را به بهترین قالیشویی موکت بسپارید، می‌توانید از قالیشویی نوین کمک بگیرید قالیشویی نوین با استفاده از بهترین تجهیزات و کمک گرفتن از افراد مجرب به شما کمک ‌می‌کند تا در مدت زمانی کوتاه موکت‌های خود را تمیز کنید. کمک گرفتن از کارشناسان با تجربه در کنار استفاده از دستگاه راکتور و شامپوهای خارجی موجب ‌می‌شود تا موکت‌ها بعد از ‌شست و شو کیفیت اولیه خود را حفظ کنند و بدون کوچک ترین آسیبی درست همانند روز اول بدرخشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین