کد خبر: ۷۰۹۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

فرهاد مجیدی: قول می‌دهم یک پشه اضافی وارد استقلال نشود!

سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها از دربی گفت و اعلام کرد که در پایان فصل اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهد.
فرهاد مجیدی: قول می‌دهم یک پشه اضافی وارد استقلال نشود!
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین عصر امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین وضعیت تیمش برای دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در آمادگی کامل هستند و تمرکزمان را روی دیدار با پرسپولیس گذاشته ایم و امیدوارم بتوانیم یک بازی در شان تیم استقلال به نمایش بگذاریم.

وی در مورد حساسیت‌هایی که برای این دیدار وجود دارد، تشریح کرد: واقعیت این است که بازی استقلال و پرسپولیس برای همه همیشه حساس است. با توجه به شرایطی که در جدول رده‌بندی وجود دارد برای این که بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم محکوم به پیروزی برابر حریف هستیم. البته احترام زیادی برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قایل هستیم اما اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید پرسپولیس را شکست دهیم. این را به بازیکنانم گفته‌ام و خواسته‌ام که فقط به برد فکر کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سوال یکی از خبرنگاران که خواستار اعلام لیست خروجی باشگاه شده بود، افزود: چند تیم مهم دیگر هم در فوتبال هستند اما نمی‌دانم چرا فقط در مورد استقلال سوال پرسیده می‌شود.

وی در ادامه پاسخ به این پرسش روی انتقادش را به سمت مسئولان باشگاه چرخاند و گفت: متاسفانه تیم استقلال در دو سال گذشته بدون نظر سرمربی بسته شده است. به هواداران قول می‌دهم اجازه ندهم که یک بازیکن از این تیم جدا شود. با چند بازیکن صحبت کردم و قراردادشان را قبل از پایان لیگ تمدید می‌کنند.

مجیدی در مورد جدایی شیخ و قایدی نیز اضافه کرد: اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد تصمیم با خودش است اما من اجازه نمی‌دهم که هیچ بازیکنی از تیم جدا شود.

وی در مورد رفتن کمالوند هم توضیح داد و تاکید کرد: آقای کمالوند لطف کردند و تشریف آوردند. خودشان هم خیلی دوست داشتند کنار استقلال باشند. موقعیت کاری خوبی برایش پیش آمده بود و از من خواست که برود من هم موافقت کردم. ایک ایتالیایی که سال‌ها در لیگ ایتالیایی هست و چندین سال روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشستند به عنوان مشاور من به ایران خواهد آمد.

مجیدی در ادامه گفت: اجازه نمی‌دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه استقلال شود. قول می‌دهم که خودم با بازیکنان صحبت کنم و هر وقت نهایی شدند در اختیار باشگاه قرار می‌دهم. دانشگر به اشتباه خودش پی برد و دیگر هیچ وقت تکرار نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین