کد خبر: ۷۰۹۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حمله به نیروی دریایی حماس شد

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه مدعی حمله به نیروی دریایی حماس در شمال غزه شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حمله به نیروی دریایی حماس شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس رسانه‌های ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم به نیروی دریایی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در شمال نوار غزه حمله کرده است.

سرویس رسانه‌ای رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت: «طی روزهای گذشته، جنگنده‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها هدف متعلق به نیروی دریایی حماس از جمله قایق‌ها، انبار تسلیحات، پست‌های دیده‌بانی و مجموعه‌های نظامی را هدف قرار داده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد که تا این لحظه، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۱۱۹ شهید از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است. همچنین بیش از ۶۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

با این حال«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی امروز تهدید کرد حملات به نوار غزه را تا «زمانی که لازم باشد» ادامه می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
فلسطینی ها تا می توانند از اسرائیلی ها تلفات بگیرند.اسرائیلی ها توان تحمل تلفات بالا را ندارند وسریع تسلیم می شوند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین