کد خبر: ۷۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

پایان نیمه نخست؛ پرسپولیس صفر - استقلال صفر/ داربی داد و فریاد!

دیدار سنتی پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.
پایان نیمه نخست؛ پرسپولیس صفر - استقلال صفر/ داربی داد و فریاد!
آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفته‌اند. قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان است.

استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، مهدی قایدی حرکتی را داخل محوطه جریمه شد اما بازیکنان پرسپولیس توپ را از او گرفتند و در ادامه وحید امیری پای خود را روی پای مهدی قایدی گذاشت که اعتراض آبی‌پوشان را به دنبال داشت. در دقیقه پنج موقعیت دیگری نصیب استقلال شد که شوت مطهری توسط حامد لک دفع شد و در ادامه شوت قایدی در مقابل دروازه خالی به اوت رفت اما داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

با گذشت دقایق ابتدایی، هر دو تیم روی به بازی خشن آوردند و بازی مداوما با سوت داور مسابقه متوقف شد. در دقیقه ۱۶ استقلال روی کار تیمی و همکاری قایدی و غفوری در داخل محوطه جریمه صاحب فرصت شد اما تعلل بازیکنان آبی‌پوش و رسیدن سرخپوشان، این موقعیت را این تیم گرفت و در نهایت داور ضربه مطهری به سمت دروازه لک را در موقعیت آفساید تشخیص داد.

از ابتدای بازی، داور بارها بازی را به علت خطای هر دو تیم متوقف کرده و در این بین هر دو تیم به طور مکرر با داد و فریاد به تصمیمات داور اعتراض کرده‌اند و این موضوع در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بیش از هر چیزی به چشم آمده است.

در دقیقه ۲۶، مهدی ترابی با شوت فنی و محکم خود دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد که توپ با اختلاف بسیار اندک از بالای دیرک افقی عبور کرد. در دقیقه ۳۰، ارسلان مطهری جواب این شوت را داد که ضربه محکم او دقیقا به جایی رفت که حامد لک قرار داشت. در دقیقه ۳۵، همکاری سرخپوشان روی توپ‌های هوایی، منجر به خلق موقعیت گل توسط مغانلو برای نوراللهی شد که یزدانی زودتر این توپ را دفع کرد.

بازی برخلاف سه داربی گذشته که هر یک چهار گل در برداشت، هیچ موقعیت خطرناک صددرصدی برای دو تیم نداشت و در عوض ۲۰ بار بازیکنان دو تیم در نیمه نخست مرتکب خطا شدند!

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیامک‌نعمتی، وحید امیری، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو (کارت زرد) و عیسی آل کثیر.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین