کد خبر: ۷۰۹۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

پیشنهاد عجیب امارات به نتانیاهو برای حمله زمینی علیه غزه

«محمود رفعت» کارشناس حقوق بین‌الملل و رئیس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا در بروکسل مدعی شد که «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی پیشنهادی درباره غزه به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.
پیشنهاد عجیب امارات به نتانیاهو برای حمله زمینی علیه غزه
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس گزارش امروز (جمعه) پایگاه خبری «فلسطین الان»، محمود رفعت در توئیتی در حساب کاربری خود نوشته است: «محمد بن زاید پیشنهاد فرستادن مزدور به اسرائیل را به نتانیاهو داده است همچون کسانی که در یمن می‌جنگند و امارات آن‌ها را تأمین مالی می‌کند تا به صورت زمینی به غزه حمله کنند».

این ادعا در حالی مطرح شده است که برخی منابع خبری از جمله خبرگزاری فرانسه بامداد امروز گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کرده است.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش رسانه‌های صهیونیستی گزارش منابع مذکور درباره آغاز عملیات زمینی به نوار غزه را تکذیب کردند و توضیح دادند که ارتش اسرائیل تنها آغاز بمباران زمینی و هوایی علیه نوار غزه را اعلام کرده است.

امارات و رژیم صهیونیستی ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
اسرائیل با حمله زمینی به غزه وارد دروازه های جهنم خواهد شد ونیروی زمینی اش منهدم ومتلاشی خواهد شد.اسرائیل قبلا حمله زمینی به غزه را تجربه کرده واگر عاقل باشد از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.جنگ زمینی برگ برنده فلسطینی ها است وممکن است به نابودی اسرائیل منجر شود.خطاب بنده به تمام کسانی که ادعای اجهاد با کفار ودشمنان مسلمانان را دارند این است که فضای جهاد برای شما فراهم شده اگر راست می گویید ودر حمایت از مسلمانان جدی هستید به سوی قدس وغزه بشتابید واز مظلومان ومسلمانان فلسطینی دفاع کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین