کد خبر: ۷۰۹۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

پاسخ مشکوک زیدان درباره آینده‌اش در مادرید/زیزو از رئال خداحافظی کرد؟

زیدان در نشست خبری پیش از مسابقه با بیلبائو در خصوص قهرمانی در لالیگا صحبت کرد و از آینده خود به شکل مشکوکی پرده برداشت.
پاسخ مشکوک زیدان درباره آینده‌اش در مادرید/زیزو از رئال خداحافظی کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

فرداشب رئال مادرید در یکی از حساس ترین مسابقات فصل به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

سرمربی رئال مادرید در خصوص آینده گفت: این سوال واقعاً مرا خسته کرده است. حقیقت این است که 2 بازی مانده و من نمی‌دانم چه اتفاقی در انتها رخ می‌دهد. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما در رئال مادرید هستیم و من همیشه خودم را در این باشگاه نمی‌بینم. برخی فکر می‌کنند که من از رئال می‌روم چون عقیده دارند اتفاقات پیچیده شده و من می‌خواهم سلب مسئولیت کنم. اما این طور نیست. من چیزی که فکر کنم صحیح است را انجام می‌دهم. با تمام انرژی اینجا هستم و زمانی که بفهمم یک سری چیزها باید در اینجا تغییر کند از مادرید می‌روم چون معتقدم به خیر همه است.

وی در خصوص صدرنشینی اتلتیکو ادامه داد: ما باید مثل همیشه وظیفه خود را انجام دهیم. می‌رویم تا تمام تلاشمان را به ثبت رسانیم. می‌رویم تا ببریم و چیزی که تحت کنترل ما است را به نحو احسن انجام دهیم. رقبای ما نیز تیم‌های خیلی خوبی هستند و من نگران آنها هستم.

زیدان تصریح کرد: امروز من بیشتر از همه به این تیم افتخار می‌کنم زیرا ما در این فصل سختی‌های عجیب و غریبی داشتیم. برای من بازیکنان مهمترین چیز این باشگاه هستند. ما همه می‌دانیم در بزرگترین تیم دنیا هستیم و خوشحالم که ذهنیت خوبی بین همه بازیکنان وجود دارد. با اینکه برخی بسیاری از ما انتقاد می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین