کد خبر: ۷۰۹۴۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

دستگیری راننده زانتیای متجاوز به ۴ زن/ پلیس در جست‌وجوی بازماندگان احتمالی دیگر/ عکس متهم را شناسایی کنید

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس در جست‌وجوی قربانیان احتمالی راننده زانتیا سواری است که با تخریب درهای خودرواش، دختران و زنان را در جاده بهشت زهرا طعمه نقشه قرار می‌داد.
دستگیری راننده زانتیای متجاوز به ۴ زن/ پلیس در جست‌وجوی بازماندگان احتمالی دیگر/ عکس متهم را شناسایی کنید
آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۶ بعدازظهر ۲۳ دی سال گذشته زنی جوانی با حضور نزد مأموران پلیس، از راننده شیطان‌صفتی شکایت کرد و گفت: از عبدل‌آباد برای رفتن به خانه به سمت خانی‌آباد، سوار بر خودروی عبوری شدم و پس از سوار شدن به خودرو، به نظرم آمد که پژو باشد.

شاکی در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: داخل خودرو به غیر از من مسافر دیگری نیز بود که پس از طی مسافتی مسافر پیاده شد و راننده با این بهانه که ترافیک است تغییر مسیر داد، بعد از طی مسافتی که از مسیر کاملاً منحرف شده بود به او اعتراض کردم اما وی بدون توجه به اعتراض من به مسیرش ادامه داد و به سمت اتوبان بهشت زهرا رفت، درهای خودرو از داخل باز نمی‌شد و التماسهای من نیز کارساز نشد، وی پس از اجرای نقشه شیطانی‌اش مجدد به راه افتاد و مرا در نزدیکی خانه‌ام رها کرد.

دستگیری راننده زانتیای متجاوز به ۴ زن/ پلیس در جست‌وجوی بازماندگان احتمالی دیگر/ عکس متهم را شناسایی کنید

با شکایت زن ۴۰ ساله تحقیقات کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد، کارآگاهان در بررسی‌های اولیه سراغ دوربینهای مداربسته اطراف محلی رفتند که زن جوان مدعی بود قربانی نقشه شیطانی شده است.

کارآگاهان موفق شدند شماره پلاک چندین خودروی پژو را بدست آوردند و از سویی با کمک قربانی موفق شدند به چهره‌نگاری از متهم بپردازند اما مشخصات هیچ کدام از مالکان خودروی پژو با مرد شیطان‌صفت شباهت نداشت.

دومین شاکی

در حالیکه تحقیقات در این رابطه ادامه داشت شامگاه ۲۶ بهمن سال گذشته دختری ۲۲ ساله، با حضور نزد مأموران پلیس، از قربانی شدنش توسط راننده خودرویی شکایت کرد. وی گفت: از متروی شریعتی به سمت منزلمان سوار خودرویی شدم که به نظرم پژو ۴۰۵ بود، به غیر از من سه مسافر دیگر نیز سوار خودرو بودند و راننده پس از پیاده کردن آخرین مسافر، تغییر مسیر داد و در برابر اعتراضهایم، مرا تهدید کرد و در نهایت در جاده بهشت زهرا مرا مورد تجاوز قرار داد و دوباره به نزدیکی خانه‌ام برگرداند.

دختر جوان نیز قربانی راننده شیطان‌صفتی شده بود که طبق مشخصاتی شاکی قبلی حدوداً ۵۰ ساله، با سری کچل، قد بلند و نسبتا لاغر اندام بود.

سومین قربانی

در حالیکه دختر جوان نیز ادعا می‌کرد که راننده پژو او را مورد آزار و اذیت قرار داده، کارآگاهان با سومین شکایت مواجه شدند، گرچه مشخصات مرد شیطان‌صفت و خودرواش مشابه با دو قربانی دیگر بود اما سومین قربانی سرنخ اصلی را بدست کارآگاهان داد.

وی گفت: خودروی مرد شیطان‌صفت زانتیا بود و به غیر از من نیز مسافران دیگری داشت، وی پس از اینکه مسافرانش را پیاده کرد مرا به سمت جاده بهشت زهرا برده و آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد و مجدد در نزدیکی خانه‌ام پیاده‌ام کرد.

طبق اطلاعات سومین قربانی، خودرو زانتیا بوده و دو قربانی دیگر به اشتباه آن را پژو شناسایی کرده بودند. با این سرنخ، تحقیقات روی خودروهای زانتیا متمرکز شد و در نهایت کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مرد شیطان‌صفت شده و او را بازداشت کردند.

بررسیها نشان می‌داد که مرد زانتیاسوار تا به حال دوبار ازدواج کرده که هر دو به جدایی ختم شده است همچنین او با تخریب دستگیره‌های خودرواش از داخل، راه برای فرار قربانیان را بسته و نقشه‌اش را اجرا کرده بود.

چهارمین شاکی

در حالیکه متهم میانسال بازداشت شده بود، زن جوان دیگری به پلیس رفت و از راننده زانتیا شکایت کرد. زن جوان نیز مانند سه قربانی دیگر طعمه مرد زانتیاسوار شده بود. او در تحقیقات گفت: زمانیکه راننده زانتیا قصد اجرای نقشه‌اش را داشت مقاومت کردم و او با ضربه‌ای به سرم مرا بی‌هوش کرده و نقشه‌اش را اجرا کرد. ضربه‌ای که باعث شد جمجمه‌ام ترک بردارد و پرده گوشم پاره شود.

با دستگیری متهم میانسال، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران بزرگ دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد تا در صورت شناسایی توسط شکات احتمالی، آنها برای شکایت به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران یا اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۶ پلیس آگاهی تماس بگیرند.

سرهنگ مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: پلیس این اطمینان را به شاکیان می‌دهد که مشخصات و هویت آنها برملا نخواهد شد و شکایت آنها بدون مشکل صورت خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
sedighi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
3
خوب هر بلایی که میخواهید سرش بیاورید با همان چهار شاکی انجام دهید ، در این شرایطی که اسناد خیلی محرمانه سر از ناکجا آباد در می آورد ، زنان آسیب دیده به چه اعتمادی سفره دلشان را باز کنند؟
ناشناس
|
Oman
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
4
افزایش بی رویه جمعیت و فقر فرهنگی سبب تولید این موجودات پست میشود
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
2
این متجاوزان باید در ملا عام سنگسار شوند تا برای بقیه درس عبرت شوند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین