کد خبر: ۷۰۹۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

افزایش مراجعین سرپایی کرونا در تهران

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران از بستری شدن ۱۲۰۰ بیمار کرونایی جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: ۲۵۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری شدند.
افزایش مراجعین سرپایی کرونا در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در تشریح آمارهای شیوع کرونا ویروس در این استان گفت: ما در تهران الگویی متفاوت با سایر استان ها داریم و هنوز شیب نزولی چشمگیری را شاهد نیستیم. در حقیقت آمار با تاخیر کاهش پیدا می کند و در روزهای آینده نیز فراز و فرود را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش مراجعین سرپایی بودیم به شکلی که دیروز ۱۲۰۰ نفر بیمار جدید در بیمارستان های استان تهران بستری شدند که از این تعداد ۲۵۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی ادامه داد: کل بیماران کرونایی استان تهران در حال حاضر ۶۹۹۲ بیمار است که از این تعداد ۱۵۰۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وی تاکید کرد: در تهران شکل گیری خوشه های بالقوه از بیماری به دلیل ازدحام بیشتر نسبت به سایر استان ها مشاهده می شود. لذا گاهی آمار رو به کاهش می رود و دوباره ممکن است افزایش آمار را البته به صورت گذرا شاهد باشیم و مجددا با افتی روبرو شویم.

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه کماکان تمام ۲۲ منطقه تهران تابعی همگن را سپری می کنند، افزود: این موضوع نشان می دهد که هنوز با کنترل قطعی بیماری در تهران فاصله داریم. پیش بینی ما این است که تا اواسط هفته آینده به الگوی کشوری در صورت عدم بروز حادثه ای جدید نزدیک شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین