کد خبر: ۷۰۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۲۱:۱۱
رییس شورای اصناف كشور اظهار داشت:

اصناف قول ارزانی در شب عید نمی‌دهند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس شورای اصناف كشور در باره كنترل بازار شب عید گفت: اصناف نسبت به متعادل كردن بازار عرضه در ایام عید تلاش می‌كند اما نمی‌توانیم وعده ارزان شدن بدهیم.

محمد آزاد در جمع خبرنگاران گفت: كنترل بازار در ایام عید بسیار مهم است و اصناف با حساسیت بر روی قیمت‌ها قیمت‌ها تلاش می‌كنند تا خدمات بدون اجحاف انجام شود در همین زمینه واحدهای بازرسی اصناف از 15 اسفندماه فعالیت خود را آغاز می‌كنند و بازرسان، از واحدهای صنفی دیدن كرده و تخلفات را گزارش می‌كنند.

وی افزود: امسال میزان بازرسی‌ها بیشتر از سال گذشته خواهد بود و میزان رعایت قوانین و مقررات توسط واحدهای صنفی كنترل می‌شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط واحدهای صنفی با شماره 124 تماس بگیرند تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن به شكایت آن‌ها رسیدگی و حقوق از دست رفته آن‌ها برگردانده شود.

رییس شورای اصناف همچنین از ذخیره نزدیك به 40 هزار تن میوه در انبارها خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و با اینكه انتظار می‌رفت تا ذخیره داخلی میوه شب عید در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر باشد، اما تغییرات جوی موجب سرمازدگی بخشی از میوه باغ‌های شمال در روی درخت‌ها شد.

آزاد تصریح كرد: با توجه به تعرفه صفر میوه وارداتی، میزان واردات در كنار تولید داخل بازار ایام عید را تنظیم خواهد كرد.

وی از موز، نارنگی، سیب و پرتقال به عنوان میوه‌های وارداتی ایام عید نام برد.


رییس شورای اصناف كشور همچنین از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی اصناف از سوم تا هفتم اسفند ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران و با 1200 واحد صنفی در 25 رسته صنفی خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین