کد خبر: ۷۰۹۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

حزب الله: از روح سردار سلیمانی تشکر می‌کنیم

رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه دشمن صهیونیستی زیر فشار موشک‌های مقاومت دچار بحران وخیم در سطح سیاسی و مردمی شده است، گفت: از روح حاج قاسم سلیمانی عقل مدبر معادله موشک‌ها در میدان تشکر می‌کنیم.
حزب الله: از روح سردار سلیمانی تشکر می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

«هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که نبرد قدس نبرد امت اسلامی است و در اینجا هیچ جایی برای بی‌طرفی و حاشیه‌های سیاسی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، صفی الدین با بیان اینکه امروز صفحه جدیدی آغاز شده است که بیت المقدس، فلسطین و مقاومت نام دارد، گفت: سخن ما از ضاحیه جنوبی بیروت این است که همه ما مقاومت هستیم و به تفرقه، فتنه‌ها و عادی‌سازی نه می‌گوییم.

این مسئول حزب الله تصریح کرد: جواب گستاخی دشمن در تفرقه افکنی میان امت از قدس شریف آغاز شده است تا امت اسلامی را متحد کند.

وی افزود: امروز دشمن اسرائیلی زیر فشار موشک‌ها و مردمی که در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ فلسطین دست به انتفاضه زده‌اند چه از لحاظ سیاسی و چه در سطح مردمی بحران زده شده است.

صفی الدین گفت: محور مقاومت دارای مغزهای خلاقی است که برنامه ریزی، آماده سازی و پیشرفت می‌کنند و امروز ما نیرویی هستیم که در لبنان و غزه تکثیر شده‌ایم.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: وقتی زمان نبرد بزرگ فرا رسید، همه ملت‌های منطقه را خواهید دید که به قدرتی واحد تبدیل شده‌اند تا ضربه‌ای یکپارچه به دشمن وارد کنند.

صفی الدین دفاع از فلسطین و قدس را دفاع از همه امت خواند و گفت: امروز ما با ملت فلسطین آرمانی واحد و نبردی واحدی داریم. موشک‌های ما به شما تعلق دارد و پیروزی ما و شما ان شا الله یکی است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: نبرد امروز فلسطین نبرد دفاع از قدس و هویت آن است و قدس افتخار امت است و این نبرد با دیگر نبردها متقاوت است.

وی افزود: در نبرد قدس فرصتی برای بی طرفی وجود ندارد، یا باید با قدس و یا با دشمن باشیم.

صفی الدین گفت: با تشکر از روح فرمانده بزرگ ما حاج قاسم سلیمانی که به همراه حاج عماد مغنیه عقل مدبر معادله موشک‌ها در میدان بودند و همچنین فرزندان وفادار فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت.

وی ادامه داد: نتانیاهو باید در اعتراف به نتایج معادله تحمیل شده توسط موشک‌های مقاومت در غزه شتاب کند.

این مسئول حزب الله خطاب به فلسطینی‌ها گفت: همه امت اسلامی با شما هستند. امید به شماست و آینده متعلق به شماست. جوانان فلسطینی می‌توانند پیروزی و آینده را رقم بزنند و آرمان و جبهه ما با شما همواره یکی باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: ما در حزب الله منتظر روزی هستیم که در کنار هم با مردم فلسطین برای از بین بردن غده سرطانی اسرائیل و از بین بردن موجودیت آن جنگ کنیم.

صفی الدین خطاب به مردم غزه هم گفت: بر فداکاری‌هایتان صبور باشید، پیروزی بهایی دارد، اگرچه که گران باشد؛ اما پیروزی برای همه امت ما و نه تنها فلسطین عزیز و شریف خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین