کد خبر: ۷۱۰۲۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۵

حمله شدید بنیان‌گذار تلگرام به اپل

بنیان‌گذار تلگرام اظهار کرد طراحی برای نرم‌افزار اپل مثل کار کردن در قرون وسطی است و کاربران برده دیجیتالی این شرکت هستند.
حمله شدید بنیان‌گذار تلگرام به اپل
آفتاب‌‌نیوز :

پاول دوروف این اظهارات را در کانال عمومی تلگرام خود و در واکنش به تحقیقات اخیر روزنامه نیویورک‌تایمز از روابط اپل با چین و مشارکتش در کنترل گسترده و سانسور دولت این کشور مطرح کرد.

موسس تلگرام نوشت: اپل در پیگیری مدل کسب و کار خود که مبتنی بر فروش بسیار گران سخت‌افزار قدیمی به مشتریانی است که در اکوسیستم این شرکت حبس شده‌اند، بسیار کارآمد بوده است. هر بار که از آی‌فون برای تست اپلیکیشن iOS تلگرام استفاده می‌کنم، حس می‌کنم به دوران قرون وسطی پرت شده‌ام. نمایشگر ۶۰ هرتزی آی‌فون نمی‌تواند با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی گوشی‌های اندرویدی مدرن که از انیمیشن‌های روان‌تری پشتیبانی می‌کنند رقابت کند.

دوروف افزود: بدترین قسمت درباره فناوری اپل دستگاه‌های قدیمی نیستند بلکه این است که کاربرانی که آی‌فون دارند، برده دیجیتالی اپل هستند. شما فقط اجازه دارید از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید که اپل اجازه می‌دهد از طریق فروشگاه اپ‌استور نصب کنید و تنها می‌توانید از آی‌کلود اپل برای تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات‌تان استفاده کنید. عجیب نیست که رویکرد خودکامه اپل مورد تمجید حزب کمونیست چین واقع شده که به لطف اپل اکنون کنترل روی اپلیکیشن‌ها و دیتای همه شهروندانی را که آی‌فون دارند کامل کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین