کد خبر: ۷۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد

تجمعات انتخاباتی در فضای بسته، ممنوع / لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌ها از سوی کاندیداها

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره پروتکل‌ها و تصمیمات اتخاذ برای چگونگی برگزاری انتخابات و تبلیغات نامزدها در شرایط فعلی کرونا توضیح داد.
تجمعات انتخاباتی در فضای بسته، ممنوع / لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌ها از سوی کاندیداها
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، درباره تصمیمات اتخاذ شده برای انتخابات پیش رو گفت: در خصوص پروتکل‌های انتخابات هدف اصلی ما این است که محیط به گونه‌ای سالم باشد و رعایت پروتکل‌ها به گونه‌ای اطمینان بخش باشد که منجر به مشارکت پر شکوه مردم شود.

وی افزود: پر واضح است که اگر مردم از نظر سلامتی احساس اطمینان نکنند ممکن است برای شرکت در انتخابات تردید کنند. بنابراین باید کاندیداهای محترم کاری کنند که حداکثر رعایت پروتکل‌ها به عمل آید تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند. بنابراین ما اصل را بر تبلیغات حداکثری گذاشتیم و تجمعات باید به حداقل برسد.

رییسی تاکید کرد: هرگونه تجمع در فضای بسته برای نامزدها ممنوع است. این اماکن از قبیل سالن اجتماعات، مساجد، سالن ورزشی، سالن پذیزایی و... به جز موارد خاص در صدا و سیما که به شکل نشست خبری و با جمعیت محدود برگزار می‌شود. اما در فضای باز این امکان وجود دارد که نامزدهای انتخاباتی با رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری فیزیکی بتوانند سخنرانی کنند. این مراکز همچون استادیوم‌های روباز، فضای باز مدارس و سایر سازمان‌هایی که چنین محیطی دارند، است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین